27 Reacties

4 jaar geleden

Kan door hormonen. Ik ga daar ook niet lekker op, vandaar een koperspiraaltje

4 jaar geleden

Hier na een weekje ook misselijk en buikpijn en wat bloedverlies, ook na eerste keer sex. Daarna werd t wel minder bij mij. Misschien even overleggen met degene die m geplaatst heeft?

4 jaar geleden

Reactie op Lewz

Hier na een weekje ook misselijk en buikpijn en wat bloedverlies, ook na ee ...
Ja zal morgen bellen. Vk heeft geplaatst met meteen controle echo... voelt beetje als weeen pijn.. denk dan meteen: zal ik toch niet degene zijn wiens lijf het afstoot 🙈

4 jaar geleden

Kan door hormonen. Ik ga daar ook niet lekker op, vandaar een koperspiraalt ...
Ja... ik ben wel gevoelig voor hormonen. Morgen bellen.

4 jaar geleden

Reactie op Allmam

Ja zal morgen bellen. Vk heeft geplaatst met meteen controle echo... voelt ...
Nou dat is idd niet te hopen!! Hopelijk kun je snel terecht en even overleggen..Sterkte!

4 jaar geleden

Ik herken dit! Ik heb het even aangekeken en nu na 2 weken gaat het goed. Ik had best veel pijn (geen lage pijngrens) maar het voelde niet als weeën. Ik voelde het ook steeds “zitten” maar dit heb ik nu niet meer. Wat een gedoe altijd hè met dit soort dingen!!

4 jaar geleden

Heb dit ook de eerste keer met een spiraal gehad. Trok bij mij na ruim een week weg. Beetje irritant gevoel inderdaad. Ik ga ook niet lekker op hormonen (migraine aanvallen en mood swings door de standaard anti-conceptiepil) maar met het spiraal had ik nergens last van gelukkig 😊

4 jaar geleden

Ik had dit de vorige keer toen ik m liet plaatsen maar dat was maar een kleine 2 weken. Benieuwd of dat nu weer zo zal zijn (ik 'mag' later deze week)

4 jaar geleden

Derde keer dat ik hem laat plaatsten, eerste keer 'a de bevalling. Ik was nu niet misselijk, maar had wel nog 3 weken bloedverlies. Ik denk dat het vooral de hormonen zijn en het feit dat het iets lichaamsvreemd is. Dit is altijd wennen natuurlijk. Normaal gaat dit wel over, maar het kan even duren. Ik zou hem er nog niet laten uithalen als ik jou was

4 jaar geleden

Ik heb 2 weken last gehad met de Mirena, en bloed nog steeds een klein beetje

4 jaar geleden

Inmiddels ook veel bloedverlies.. lijkt wel een menstruatie! Dat zou de boel verklaren.. alleen de vk zei bij het zetten dat ze kon zien dat ik nog even geen menstruatie kreeg… ivm dun baarmoeder slijmvlies.. deze is nu op vakantie, maar heb zo even een belafspraak met een ander. Buikpijn is wel minder..

4 jaar geleden

Ik heb echt wel onderrugpijn na plaatsen. Herkennen jullie dit? Heb hem nu 5 dagen

4 jaar geleden

Reactie op RomyTTT

Ik heb echt wel onderrugpijn na plaatsen. Herkennen jullie dit? Heb hem nu ...
Ik heb echt een week flink last gehad. En na die week ineens veel bloed, ik denk mijn menstruatie.. en die heb ik nu ja nog een week nog steeds. Ga maandag even laten checken… Vk gaf aan dat pijn er echt bij hoort…

4 jaar geleden

Had k ook alsof k weeen had uit eindelijk zei de gynaecoloog dat me baarmoeder het spiraal niet accepteerde dus soort van afstoten uit eindelijk maar verwijderd

4 jaar geleden

Ik ga hem volgende week laten plaatsen. Wel spannend als ik al deze berichten lees

4 jaar geleden

Ik heb 21 juli een koperspiraal laten plaatsen en heb nergens last van 🤷🏼‍♀️ Zelfs na het plaatsen geen last gehad van krampen oid. Ben nu voor de tweede keer ongesteld, eerste keer was een week na het plaatsen maar daartussen geen last van gehad van bloedingen. Ik ben dus wel tevreden 😊

4 jaar geleden

Ik heb hem dus vorige week voor de 2e keer laten plaatsen. 1e keer na bevalling. Had meeega veel bloedverlies de eerste dag, maar niet eens echt krampen. Toen nog 2 dagen licht bloedverlies en daarna nergens meer last van. Super fijn :)

4 jaar geleden

Zijn hier ook welken die lang ontsteld zijn? K ben nu voor de eerste keer met kylene spiraal ongesteld geworden , en duurt nu al 2 week

4 jaar geleden

Hebben jullie ook zo opgeblazen buik!? Ik werd juist weer slank en sinds die spiraal lijk ik wel weer 20 weken zwanger😢😅

4 jaar geleden

Zijn hier ook welken die lang ontsteld zijn? K ben nu voor de eerste keer m ...
Ik ook! Nu al 10 dagen.. normaal ( 3).. ben benieuwd of dit zich stabiliseert want dit is het voor mij nog niet waard zo….