9 Reacties

5 jaar geleden

ja kleine beetjes helpen wel inderdaad, Vaker over de dag eten maar kleine lichte beetjes.. Heb ik ook gemerkt. Hoop dat je je snel beter voelt beterschap!! Xx

5 jaar geleden

Ik eet hier gemiddeld 5 tot 6 kleine maaltijden per dag. Een broodje, wat fruit of yoghurt en muesli. Half bordje avondeten en nog een gezonde snack in de avond als ik niet al om half 9 lig te slapen. En crackers tussendoor als ik misselijk begin te worden. Net wat mijn maag kan hebben. Het scheelt enorm als er steeds wat in zit, als het maar niet veel is.

5 jaar geleden

Ik eet ook de hele dag door haha! Bijna elk uur/elke twee uur pak ik wel weer iets. Yoghurt, tosti, tomatensoep, beetje avondeten, fruit, crackers.

5 jaar geleden

Ik eet nu anderhalve week geen echt avond eten meer, ik ben een Bourgondiër en houd van koken. Echter nu is het een broodje, yoghurt met fruit oid. Ik voel me zoveel beter savonds en niet meer misselijk Snachts

5 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg gehad, maar dit verdween redelijk snel. Even opletten met zware dingen eten en wat vroeger eten hielp ook bij mij.

5 jaar geleden

Na de maaltijd misschien een gember tablet. Helpt bij de vertering.

5 jaar geleden

Ik heb het nu ook, ik ga ook al pm half 9 naar bed omdat ik me dan zoo slecht voel.. slaap nu met 2 kussens zodat ik iets meer recht op slaap.. en val dan uiteindelijk wel in slaap.

5 jaar geleden

Hi! Ik had dit ook enorm vreselijk! Ik eetnu m'n warme maaltijd in de middag zodat er meer tijd is om te verteren zeg maar. Dat helpt wel.

5 jaar geleden

Ik heb dit ook en moet eerder eten kleine porties en echt voornamelijk alleen gezond eten. Gember in de thee werkt super goed tegen een rustige maag