9 Reacties

één jaar geleden

Mijn favoriete moment is sochtends bij het uit bed halen. Zodra ik de deur binnen kom, staat ze rechtop in haar ledikant en roept dan ‘mamaaaa!’ Altijd vrolijk en opgewekt. Dan knuffelen we even bij ons in bed, geven elkaar een kus en gaan dan opstaan. En dan begint de terror 😂👌

één jaar geleden

Het bedritueel en het uit bed halen zijn m'n minst favoriete momenten. Er "moet" dan heel veel en m'n zoontje is op die momenten natuurlijk of moe of juist barstensvol energie. Allebei niet handig als er dingen moeten gebeuren. En zelf ben ik op die momenten ook niet op m'n best omdat vroeg opstaan (nog steeds) niet m'n ding is en 's avonds ben ik heeel erg to aan me-time. Het moment dat ie op bed ligt/slaapt, dat vind ik dan weer wel een lekker moment😅

één jaar geleden

Voor mij toch wel het samen wakker worden 's ochtends, mijn partner haalt ons oudste zoontje uit bed en ik lig dan nog naast ons zoontje van 3 maanden aangezien hij bij ons slaapt dus kruipen mijn partner en oudste zoontje vaak nog lekker bij ons in bed en liggen we nog even lekker met z'n 4en te knuffelen ☺️

één jaar geleden

Hahaha bedtijd is altijd chaos hier. Ze wil zelf uitkleden, van alles in bed (100 boekjes en knuffels), ik moet altijd een ander boekje voorlezen dan wat haar broer uit kiest en ga zo maar door 😅 De ochtenden zijn favoriet als we niet naar werk/opvang hoeven. Dan liggen we altijd nog lekker samen in ons bed. Dat vinden zij beide fijn. Op moment dat we wél echt weg moeten is het, net zoals in de avond, totale chaos #ikwilalleszelfdoen

één jaar geleden

Reactie op Jinxiepoes

Voor mij toch wel het samen wakker worden 's ochtends, mijn partner haalt o ...
Dit dus!! Ik hou er ook zo van om wakker te worden bij mijn dochter. 🤍 Also I love your furbaby. 📷🥰🥰🥰

één jaar geleden

Reactie op Sikka

Dit dus!! Ik hou er ook zo van om wakker te worden bij mijn dochter. 🤍 Al ...
Echt he! En ze is lief he? 😍🐱

één jaar geleden

Er zijn zoveel mooie momenten vind ik. En ik kan me voorstellen dat het bedritueel soms best intensief kan zijn voor kinderen.

één jaar geleden

Reactie op Jinxiepoes

Echt he! En ze is lief he? 😍🐱
Jaaa dr blik alleen al. She’s the big boss. 😎

één jaar geleden

De mooiste momentjes van de dag ontstaan spontaan😊 Bedtijd rituelen vind ik zelf altijd best intensief met een vermoeid kind terwijl je zelf ook vermoeid bent.