9 Reacties
4 jaar geleden
Hij heeft een dikke teddyjas waar die volledig inzit incl benen en daar zitten ook wanten aan maar dat vind ie vresekijk dus dat draagt ie niet en hij draagt een muts endan ook nog de cap van zijn jas er overheen. Voetenzak vind ie vreselijk dan blijft ie ook trappelen dus dat gebruiken wij niet en sjaal heb ik ook geprobeert maar hij trekt m der af en stopt m in zijn mond. Ahah.
4 jaar geleden
Wij hebben een soort skipakje voor haar met een vachtje erin. Die draagt ze nu standaard op de koude dagen zoals deze. En een sjaal om heen. Muts wil ze niet meer dus doen capuchon op. Wanten draagt ze nooit. En als het hard waait doen we de regenhoes om de kinderwagen, anders kan ze het niet aan. Herkennen andere ouders dat? Ze schrikt heel snel ervan en gaat dan huilen.
4 jaar geleden
Wij doen een jas aan met aan de binnenkant teddystof. Een muts en een warme voetenzak. En als het heel hard waait doe ik de regenhoes om de buggy. Ik doe eigenlijk met dit weer altijd wel een muts op bij mijn zoon. In de buggy bewegen ze niet dus zal hij het sneller koud hebben denk ik altijd
4 jaar geleden
Ik kijk vaak een beetje naar de temperatuur buiten, onder de 10 sowieso alles aan en om. Daarboven kijk ik een beetje naar de rest van het weer. Tussen 10 en 15 ongeveer ook wel een sjaal en muts zal ik waarschijnlijk wel mee starten en beetje aanvoelen. Zelfde met handschoenen. Zal ook liggen aan of het waait of de zon schijnt. Beter te warm starten en halverwege iets af doen dan dat ze het koud hebben, dan ben je klaar met je wandeling 🙈
4 jaar geleden
Vind ik ook moeilijk. Gister deed ik zelf m'n tussenjas aan, zo warm was 't met het zonnige weer. Maar, hij zit stil in de buggy, maar dan wel weer deels uit de wind in de zon.. Ingewikkeld vind ik het. Heb liever dat hij zegt of hij het warm/koud heeft, haha.
Maar ik had gister z'n winterjas aan met capuchon op. Die mouwen zijn wat lang dus nu geen wandjes. Sjaal hebben we sowieso niet. Muts wel maar als hij al capuchon heeft doen we die niet op. Ik kijk ook beetje hoe ik 't buiten ervaar als ik net buiten kom (dus nog niet echt gelopen heb). En dan doe ik hem 1 laagje dikker aan. Capuchon op is bijvoorbeeld al weer warmer dan zonder.
Oh en we hebben van die dikke badstofsokken voor hem. Die krijgt hij buitenshuis altijd aan. Als het nog kouder is als vandaag, of we continu in de schaduw zouden lopen, zou ik ook een dekentje om z'n beentjes doen. En als 't hard zou waaien, de regenhoes om de buggy. Vaak voel ik ook in z'n nekje. En ook nadien en kijk dan of ie twarm had of koud of precies goed en dan welk weertype. Dan weet ik beetje voor volgende keer wat hij prettig vindt.
4 jaar geleden
Reactie op Pips
Houden jullie kindjes dat allemaal aan? Mijn zoontje trekt dat allemaal gel ...
Muts blijft niet altijd op maar dan heeft hij nog een capuchon. Handschoenen zitten onder de boord van z'n mouw en vrij strak dus lukt vaak niet om uit te doen. Probeert hij ook maar weinig moet ik zeggen. En sjaal hebben we die over het hoofd moet, zo'n band dus dat kan hij niet. Het is wel een koukleum dus vindt het misschien ook wel fijn. M'n dochter gooide op sjaal na ook alles af.