19 Reacties

4 jaar geleden

Je kan de bouwmarkt bellen voor kleurstalen in die kleur. Die kan je daar dan wel ophalen. En met die kleurcode kun je het dan online via bijvoorbeeld flexa bestellen. Zo hebben wij dit ook gedaan!

4 jaar geleden

Wij hebben deze kleuren gebruikt van de Gamma.

4 jaar geleden

Reactie op lauraaa.x

Wij hebben deze kleuren gebruikt van de Gamma.
Zo ziet het eruit op de muur.

4 jaar geleden

Reactie op JK90

Je kan de bouwmarkt bellen voor kleurstalen in die kleur. Die kan je daar d ...
Oh super! Handige tip 😀

4 jaar geleden

Reactie op JK90

Je kan de bouwmarkt bellen voor kleurstalen in die kleur. Die kan je daar d ...
Net gebeld met de gamma, maar dat kan niet volgens hun... bij welke bouwmarkt hebben jullie dit gedaan?

4 jaar geleden

Reactie op foxy7

Net gebeld met de gamma, maar dat kan niet volgens hun... bij welke bouwmar ...
Wij hebben dit bij de karwei opgehaald. Deden totaal niet moeilijk!

4 jaar geleden

Hier is dat bij praxis gelukt! Zij maken ook nog mengverf, dat deed de gamma helaas ook niet.

4 jaar geleden

Wij hebben terra cotta van de gamma, is wel een beetje te roze voor roest vind ik zelf! Ik zou voor viool gaan.

4 jaar geleden

Of de Flexa app, daar staan alle kleuren in en dan kun je de uitgekozen kleuren op de muur 'projecteren'.

4 jaar geleden

Wij hebben 2 weken geleden bij de praxis de kleurstalen besteld. We moesten via https://www.kleurenwaaier.nl/bepaal-je-kleur de kleurnamen opzoeken en doormailen. Zij leggen ze dan klaar om af te halen.

4 jaar geleden

Wij hebben deze kleur op de muur, weet niet of je het te “oranje” vind maar ik vind het zelf wel heel sprekend. Deze verf is van Sikkens en heeft kleurcode D6.50.40. Misschien dat die online ergens te bestellen is 😊

4 jaar geleden

Wij hebben de kleur terracotta van puur and originals!

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Reactie op huisjeaanhetwater

Hier een wat betere foto denk ik

4 jaar geleden

Wij hebben deze kleur van flexa in het speelhoekje

4 jaar geleden

Wat voor kleur gordijnen hebben jullie bij de terracotta kleur? Vind dat echt nog knap lastig.. vooral nu je ook de gordijn kleur alleen via internet kan beoordelen (wel staaltjes bestelt bij Veneta, maar vind verduisterende gordijnen daar erg duur..).

4 jaar geleden

Reactie op ThesB

Wat voor kleur gordijnen hebben jullie bij de terracotta kleur? Vind dat ec ...
Wij gaan voor oker gele gordijnen bij de roestbruine muren. Samen met okergele, oud-roze en gebroken wit meubels/accessoires elders in de kamer

4 jaar geleden

Wij hebben deze, Meestal als je een nummer door geeft kunnen ze het mengen. Zie volgende bericht voor t kamertje

4 jaar geleden

Deze kleur hebben wij. Zie onderstaande reactie van mij.