36 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind het niet gek! De naam zelf is belangrijker dan de initialen vind ik!

5 jaar geleden

Ik zou zeggen gewoon doen!

5 jaar geleden

Ik vind het niet gek, maar ik snap je twijfels! Wij willen onze zoon twee namen geven en omdat de achternaam met een G begint, zouden de initialen (inclusief achternaam) O.M.G. zijn, hier twijfel ik zelf ook heel erg over 😅

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Ik vind het niet gek, maar ik snap je twijfels! Wij willen onze zoon twee n ...
Omg is echt een leuke afkorting. Zou er gewoon voor gaan 😉

5 jaar geleden

Ik zou het ook gewoon doen. Hoe vaak wordt er nou gekeken naar initialen van iemand, denk ik dan!

5 jaar geleden

Ik vind niet gek, maar wat is de achternaam? Hoef je niet te zeggen hoor maar is die combi te doen?

5 jaar geleden

Ik zou het me niet aantrekkelijk. Gewoon doen.

5 jaar geleden

Ik heb zelf ook een gekke afkorting (SM), maar heb er weinig van gemerkt. Als het de naam is die jullie leuk vinden moet je er voor gaan. Afkortingen worden vaak niet eens opgemerkt.

5 jaar geleden

Ik zou het zelf niet doen. Kan je de schrijfwijze v 1 v d namen eventueel niet aanpassen ? Je moet het echt helemaal zelf weten hoor. Waar je jezelf goed bij voelt. Wij zelf gebruiken onze initialen wel heel vaak dus ik zou me er zelf niet fantastisch bij voelen als het de mijne waren

5 jaar geleden

Ik zou me daar niet druk om maken. Denk zolang je daar niet op wijst niet veel mensen die link leggen.

5 jaar geleden

Ik zelf heb de initialen tv en de baby krijgt nl 😂 maarja ... ik heb er nooit ergernis aan gehad.

5 jaar geleden

Dat zijn ook mooie initialen inderdaad! 😄 Maar achternaam gebruik je eigenlijk altijd in zijn geheel toch? Daar zou ik niet over twijfelen, gewoon doen!

5 jaar geleden

Reactie op Lelie91

Ik heb zelf ook een gekke afkorting (SM), maar heb er weinig van gemerkt. A ...
Dat is fijn om te weten, dankjewel!

5 jaar geleden

Ik vind niet gek, maar wat is de achternaam? Hoef je niet te zeggen hoor ma ...
Yes, die combi is prima. 😊

5 jaar geleden

Wij hebben LA das van Los Angeles dus dak kan OB ook wel😘

5 jaar geleden

Ik zou het niet doen, als hij een baan krijgt en veel z'n initialen moet gebruiken bijv.. Ik denk meteen aan tampons. Nou kan over 20 jaar het hele merk niet meer bestaan natuurlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Pien_

Dat zijn ook mooie initialen inderdaad! 😄 Maar achternaam gebruik je eigen ...
Ja dat is waar, daarom lijkt het me ook niet heel erg, maar ik ga toch over alles nadenken haha 😅

5 jaar geleden

Juist super leuk

5 jaar geleden

Reactie op Lelie91

Ik heb zelf ook een gekke afkorting (SM), maar heb er weinig van gemerkt. A ...
Wij willen ons meisje ook S.M als initialen geven en twijfel of ik er om die reden nu een extra naam achter moet zetten. heb jij er nooit last van gehad?

5 jaar geleden

Uiteindelijk is er van iedereens initialen misschien wel wat te maken.. Het kan ook zomaar zo zijn dat je kiest voor initialen die nu niets betekenen maar over een jaar er een condoom merk zo wordt genoemd (bijvoorbeeld)...