3 Reacties
6 maanden geleden
Ons zoontje (12 mei 2021) is drie keer onder narcose geweest. Bij ons heeft de laatste keer het erg goed geholpen om het boekje ‘Bobbie naar het ziekenhuis’ voor te lezen. Echt ideaal! Voor in het ziekenhuis is het gewoon op je af laten komen, de verpleging is meestal ook altijd heel lief en leggen alles heel goed uit! Sterkte en succes in ieder geval. Komt vast helemaal goed! 😊
6 maanden geleden
Zowel mijn zoon en dochter zijn onder narcose geweest. Om heel eerlijk te zijn vond ik het heel onprettig. Zoon ging huilend er in en kwam er compleet overstuur weet uit... dochter ging wel rustig slapen maar werd volledig slap in mijn handen... vond dat niet fijn. De begeleiding is wel top. Ze leggen alles goed aan je uit en begeleiden je de hele weg. Heel veel succes!
6 maanden geleden
Ons zoontje is 3 keer onder narcose geweest. 1x in Nederland en 2x in België. In België deden ze van te voren filmpjes af spelen en stap voor stap uit te leggen met wat er ging gebeuren. Mijn ervaring is dat ze het heel comfortabel maken voor de kindjes zodat ze er zo min mogelijk van mee krijgen.