8 Reacties

4 jaar geleden

Super goede kwaliteit! Vooral de rompers zijn fijn vind ik. Raad je aan om via hun site zelf te bestellen, daar scheelt het een paar euros. Boven de 40 euro volgens mij geen verzendkosten. Valt trouwens wel iets ruimer

4 jaar geleden

Ik bestel vaak kleding van next, maar dan via hun eigen website. Dat scheelt een paar euro. Het zijn combinatie maten. Maat 74/80 valt dan bijvoorbeeld als maat 80. Aan de grotere kant dus vind ik. De kwaliteit is goed.

4 jaar geleden

Yes hier de zelfde ervaring. Goede kwaliteit en valt mooi ook voor een lange slanke baby. Inderdaad gaat het maatje een tijdje mee.

4 jaar geleden

Ik bestel kleertjes op de website van next. Het zijn kleren van hele goede kwaliteit en ze zitten wel ruimer. Onze zoon is een lange smalle baby en voor hem passen de kleren prrfect. Er zitten inderdaad leuke rompertjes bij, alsook pyjama en setjes bovenkledij. Echt een aanrader!

4 jaar geleden

Ik ben fan van Next. Lekker kleurrijke kleding van prima kwaliteit en mooi prijsje. Bestel het ook via de eigen website. Mijn meisje draagt 80/86 van Next en - om maar even een vergelijk te trekken - HEMA maat 80.

4 jaar geleden

Eens met alles wat hier al gezegd is, ik vind het ook een leuk merkje. Klopt dat het op de eigen website beetje goedkoper is, maar daar kon ik niet gratis retourneren. Had 2 stuks (waarde 21€) die ik wou retourneren, moest naar een depot in Duitsland en dat zou me 10-16€ gekost hebben, dus heb het dan maar bijgehouden. Dus misschien met Zalando dat je wel gratis kan retourneren om de maatjes eens uit te testen.

4 jaar geleden

Ik zoek via Vinted. En daar staat ook heel veel op☺️