13 Reacties

4 jaar geleden
Wat vervelend! Maar ik denk dat de huisarts op de hoogte is van de zwangerschap en z'n keuze voor antibiotica daarop afgesteld heeft. Sommige antibiotica kunnen relatief veilig gebruikt worden tijdens zwangerschap. Ik heb veel ervaring met blaasontstekingen, ook regelmatig antibiotica gehad, ook een keer tijdens zwangerschap. Helaas gaat een nierbekkenontsteking niet vanzelf over... Beterschap!

4 jaar geleden
Reactie op Aggieking
Het is inderdaad speciale antibiotica en dokter Google heeft mij inmiddels ...
Ik weet niet hoe ziek je je voelt en hoe hoog de koorts is, maar als het onder controle lijkt voor nu en de antibiotica slaat straks aan. Moet het gauw de goede kant op gaan! Even een kort lijntje houden met de huisarts en in de gaten houden hoe je je voelt.. als je niet vertrouwt weer bellen.

4 jaar geleden
Ik ben ook 22 weken, ook al een week rondgelopen met nierbekkenonsteking en nu sinds vrijdag ben ik opgenomen met een niersteen en volledige blokkage van de linkernier... helaas kunnen ze niet veel doen bij mij dan wachten tot ik de steen zelf uitplas... dus ik kan hier nog wel even liggen vrees ik 馃様

4 jaar geleden
Hoi.Ik begrijp hoe je voel, is niet makkelijk om antibiotica tijdens zwangerschaap te drinken maar, zoals andere dames zeiden, onstijking is niet goed voor baby en moeder.Ik heb een andere probleem, blaasontsteking en daarom slik ik voor de derde keer sinds 6 januvari nitrofur kuur. Is ook antibiotica... Was niet mooi te horen dat ik moet dat slikken, maar beter dat dan iets erger. Ik wens je beterschaap.馃槝