16 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter is ruim 13 maanden en ook nog geen tand te bekennen haha!

4 jaar geleden

Reactie op Colinea

Mijn dochter is ruim 13 maanden en ook nog geen tand te bekennen haha!
Oké haha het komt dus wel vaker voor!

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft al een flinke tandenrij, maar zelf had ik als kind ook pas na de eerste verjaardag mijn eerste tandje. Komt dus wel vaker voor 😉

4 jaar geleden

Reactie op Oktober2024baby

Zeker! Mijn oudste zoon kreeg ook pas zn tandjes na zn 1e verjaardag. Toen het eenmaal doorkwam ging het heeeeeel snel 😅

4 jaar geleden

Reactie op Oktober2024baby

Ja!! Komt vanzelf :)

4 jaar geleden

Hier ook een dochtertje van 13 maanden en nog steeds geen tandjes. Volgende maand weer naar het consultatiebureau voor prikjes en kijken wat ze er dan weer van gaan zeggen. 😅

4 jaar geleden

Mijn dochter had tot een week voor haar verjaardag nul tandjes. En toen in de paar dagen voor haar verjaardag kwamen er twee door. En een week later nog twee! 🤷🏼‍♀️ het komt wanneer het komt. Is zo verschillend per kindje. M’n twee andere kindjes waren ook niet vroeg

4 jaar geleden

Mijn zoon had een week voor zijn verjaardag nog niks, toen in 4 weken 7 tanden. Het was heel gezellig 😅

3 jaar geleden

Hier een dochter van 13 maanden en ze heeft enkel 2 ondertandjes. Alle kindjes om ons heen van rond de zelfde leeftijd hebben zo ongeveer al hun hele gebit 😂😂😂

3 jaar geleden

Hier ook kindje van bijna 14 maanden en alleen 3 ondertanden, nog geen boventand in zicht 🤣

3 jaar geleden

Hier ook kleine van 14 maanden en alleen 2 ondertandjes. Wel schattig 😍 Komt vast vanzelf wel.

3 jaar geleden

Mijn man kreeg ze pas met 15 maanden! Ons kindje met 14 maanden pas twee tandjes 🤣🤷

3 jaar geleden

Hier ook 14,5mnd en nul tanden 😂 wel lekker nog geen tanden hoeven poetsen s avonds dus flesje en dan gelijk slapen. Eten raakt ze soms wel gefrustreerd omdat se ongeduldig is dat ze iets soms niet kan afbijten of lang in haar mond houdt.

3 jaar geleden

Nou ruim 15 maanden en het allereerste tandje komt in zicht haha! Heel klein wit puntje onderin!

3 jaar geleden

Hier ook kindje van bijna 14 maanden en alleen 3 ondertanden, nog geen bove ...
Een maand geleden stuurde ik dit. Nu komen er 9 tanden tegelijk door, dus denk dat het wel goed komt met alle tandjes!! 😅 En nog steeds maar 1 voortand hier, die laten echt goed op zich wachten haha.

3 jaar geleden

Bijna 16 maanden en de hoektandjes worden de eerste tandjes hier! Duidelijke parelknopjes te zien en hangerig huilerig koorts.. zou het dan echt gebeuren 😅