11 Reacties

5 jaar geleden

Nutrilon 0-6 maanden en 6 maanden nummer nooit in de aanbieding alleen die van 1plus jaar oud

5 jaar geleden

Als je in België woont, kijk eens bij MediMarket. Die bieden vaak dingen lager dan de adviesprijs.

5 jaar geleden

Dat mag niet in Nederland, staat vastgesteld in de wetgeving. Latere nummers mogen wel, maar dit gebeurt weinig, vaak krijg je er extra dingen bij. Dit geldt trouwens voor alle formules die voor de hele kleintjes zijn.

5 jaar geleden

Klopt, mag niet in de aanbieding. Overigens staat er ook in de wet voorgeschreven wat erin moet zitten, wat betekent dat het uiteindelijk allemaal hetzelfde spul is. Dus je kan duur kopen bij nutrilon of voor de helft goedkoper bij eigenmerk van bijv. AH of Kruidvat.

5 jaar geleden

Reactie op MaritDPL

Als je in België woont, kijk eens bij MediMarket. Die bieden vaak dingen la ...
Hun zijn nog duurder. Ik haal nutrilon 1 voor 12,99 standaard. Daar is het 15,74

5 jaar geleden

Reactie op Anne33

Klopt, mag niet in de aanbieding. Overigens staat er ook in de wet voorgesc ...
Ik hoorde laatst zelfs dat bijv de Kruidvat voeding eigenlijk de nutrilon van vorig jaar is! Dus ik ga daar deze keer ook serieus over nadenken (eerst wel borstvoeding proberen)

5 jaar geleden

Reactie op Anne33

Klopt, mag niet in de aanbieding. Overigens staat er ook in de wet voorgesc ...
Wij hebben onze dochter gevoed met die van Kruidvat. Prima groot op geworden ook. Al die kunstvoeding moet echt aan eisen voldoen, in Nederland is het idd verboden om troep te verkopen.

5 jaar geleden

Geen Nutrilon gebruikt ivm daarin toegevoegde glucose (doen ze zodat het poeder niet klontert aldus https://www.puurenfit.nl/academie/gezonde-voeding/de-beste-flesvoeding/). Daarom Hipp combiotik 1 gebruikt, inmiddels over op First steps omdat daar dan weer geen palmolie aan toegevoegd is. Zo blijf je bezig 😅.

5 jaar geleden

Reactie op Sevyfay

Wij hebben onze dochter gevoed met die van Kruidvat. Prima groot op geworde ...
Ik ga ook voor kruitvat.

5 jaar geleden

Me dochter kreeg bv na 8 weken stopte het ging ze over op Kruidvat eigen merk! Maar ze bleef overgeven! Allemaal onderzoeken gedaan andere voeding gedaan van jumbo eigen merk & alles was weg ga nu denk bone Bebe proberen als me bv weer zo vroeg stopt

5 jaar geleden

Etos huismerk is ook fijn, bij die verpakking kan je makkelijk het lepeltje afstrijken tijdens het scheppen. Vanaf de opvolgmelk.(6 maanden) zijn ze ook regelmatig in de aanbieding. Wij gebruikten toen ze nog klein was de biologische variant.