Ik geef momenteel nutrilon omneo. Tot enkele weken geleden werkte deze voeding prima. Mijn baby had betere stoelgang en amper nog krampjes. Nu sinds enkele weken gaat het altijd maar slechter met de voeding. Ze kan amper nog stoelgang maken en voor dat de stoelgang komt moet ze erg huilen. Ze is ook altijd heel erg onrustig met haar beentjes en trapt hier erg veel mee. De krampen in het algemeen zijn wel veel beter, oef!
Zijn er mama's die ervaring hebben met nan pro comfort of ook zijn overgeschakeld van de omneo naar een andere voeding voor ditzelfde probleem?
Ik ben al langs de dokter geweest en ze raadde me aan om meer voeding te geven zodat ze meer vocht binnen krijgt en beter zou kunnen gaan, maar dit helpt niet.
Ik kreeg van de kraamhulp de tip met normaal de voeding te maken en dan 10 ml extra toe te voegen als ze moeite hebben. Ik geef ook omneo.. en geef als extra een middeltje tegen krampjes van kruidvat. Teven heb ik ook een speciale fles (MAM) voor krampjes. Dit alles gaat goed met soms nog wel een krampje.. ontlasting verschilt nogal.. soms keutels soms vloeibaar... maar mijn zoontje heeft tot nu toe iedere dag een poepluier
Ik heb complete comfort van nan gegeven. Ook veel ontlasting gsproblemen. Uiteindelijk moeten overstappen op andere melk wegens koemelkallergie. Hier bleef haar stoelgang hard. Nu met flesje omhoog gegaan en sindsdien weer normale stoelgang!
Ik kreeg van de kraamhulp de tip met normaal de voeding te maken en dan 10 ...
Dank u voor je reactie! Dat meer water heb ik ook al geprobeerd maar helpt niet echt. Ja dat van het kruidvat heb ik ook gebruikt en is wel iets goed vind ik. 😊
Met meer voeding is het bij u wel beter? Dus de nan pro werkte bij jou nie ...
Wel voor de klachten dat ze die kreeg ( veel onrust, huilen, kreunen ) maar na twee weken kwam dat terug. Bleek toch die allergie. Stoelgang wisselde. Had vaker echt harde. Maar bij de melk voor koemelk had ze dit probleem ook. Inderdaad tot ik met de fles omhoog moest gaan. sindsdien niet meer. Als het wel zo bleef moest ik overschakelen van water