10 Reacties

4 jaar geleden

Ik kreeg van de kraamhulp de tip met normaal de voeding te maken en dan 10 ml extra toe te voegen als ze moeite hebben. Ik geef ook omneo.. en geef als extra een middeltje tegen krampjes van kruidvat. Teven heb ik ook een speciale fles (MAM) voor krampjes. Dit alles gaat goed met soms nog wel een krampje.. ontlasting verschilt nogal.. soms keutels soms vloeibaar... maar mijn zoontje heeft tot nu toe iedere dag een poepluier

4 jaar geleden

Reactie op GradaT

Ik kreeg van de kraamhulp de tip met normaal de voeding te maken en dan 10 ...
Ik bedoel 10 ml water extra toe te voegen

4 jaar geleden

Ik heb complete comfort van nan gegeven. Ook veel ontlasting gsproblemen. Uiteindelijk moeten overstappen op andere melk wegens koemelkallergie. Hier bleef haar stoelgang hard. Nu met flesje omhoog gegaan en sindsdien weer normale stoelgang!

4 jaar geleden

Reactie op GradaT

Ik kreeg van de kraamhulp de tip met normaal de voeding te maken en dan 10 ...
Dank u voor je reactie! Dat meer water heb ik ook al geprobeerd maar helpt niet echt. Ja dat van het kruidvat heb ik ook gebruikt en is wel iets goed vind ik. 😊

4 jaar geleden

Reactie op JJJamy

Ik heb complete comfort van nan gegeven. Ook veel ontlasting gsproblemen. U ...
Met meer voeding is het bij u wel beter? Dus de nan pro werkte bij jou niet echt?

4 jaar geleden

Reactie op Kelsyke

Met meer voeding is het bij u wel beter? Dus de nan pro werkte bij jou nie ...
Wel voor de klachten dat ze die kreeg ( veel onrust, huilen, kreunen ) maar na twee weken kwam dat terug. Bleek toch die allergie. Stoelgang wisselde. Had vaker echt harde. Maar bij de melk voor koemelk had ze dit probleem ook. Inderdaad tot ik met de fles omhoog moest gaan. sindsdien niet meer. Als het wel zo bleef moest ik overschakelen van water

4 jaar geleden

Reactie op JJJamy

Wel voor de klachten dat ze die kreeg ( veel onrust, huilen, kreunen ) maar ...
Oke bedankt! Ik geef nu een aantal dagen meer voeding dus hopelijk betert het dan ook stilaan 😊

4 jaar geleden

Reactie op Kelsyke

Oke bedankt! Ik geef nu een aantal dagen meer voeding dus hopelijk betert ...
Welk water gebruik je?

4 jaar geleden

Rocheval ( Aldi) zou het meest laxerend werken 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Kelsyke

Rocheval ( Aldi) zou het meest laxerend werken 🤷‍♀️
Yep die heb ik ook! Ben gelukkig nooit overgestapt. Kind en gezin raadde me anders een combi van herbol en chaudfontaine aan