347 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Wensmama4

Hier inmiddels met 3 20 mei 2021 8 december 2022 6 april 2024 Graag wil ...
Wat bijzonder, maar lijkt mij ook pittig als alleenstaande mama met 3 van die jonge kindjes!

7 maanden geleden

9,5 week!

7 maanden geleden

Reactie op huisjeaanhetwater

Wat bijzonder, maar lijkt mij ook pittig als alleenstaande mama met 3 van d ...
Het is soms aanpoten maar ik geniet enorm van ze 😍

6 maanden geleden

Reactie op huisjeaanhetwater

Wat bijzonder, maar lijkt mij ook pittig als alleenstaande mama met 3 van d ...
Ik ga ook naar de 3 😊 Mei 2021 Juli 2022 Januari 2025 Gelukkig gaat de oudste dan wel bijna naar school.

5 maanden geleden

Ik ben er vandaag achter gekomen. Voor de 2e keer zwanger 🥰

4 maanden geleden

Zou heel graag opnieuw zwanger zijn maar nog niet.

4 maanden geleden

De mei groep eigenlijk al een tijdje niet meer geopend i.v.m mijn nieuwe zwangerschap! Nu 31 weken zwanger van nr 2. Wij verwachten weer een meid ☺️❤️ Hoe gaat het met de mama’s die al bevallen zijn van hun 2e of meerdere? Hoe reageerde jullie kindjes op de komst van hun broertje of zusje?

4 maanden geleden

Reactie op Anomiem1996

De mei groep eigenlijk al een tijdje niet meer geopend i.v.m mijn nieuwe zw ...
Inmiddels zijn het hier er 4 🤣❤️ maar mijn gezin is compleet geïmmigreerd naar Curaçao. Veel gebeurd afgelopen jaar. En als aan de oudste ligt. Die wilt nog een broertje maar de baby factory is failliet en definitief gesloten 🤣🤣🤣🤣 hoe gaat het met jullie.

4 maanden geleden

Reactie op Hua Mulan

Inmiddels zijn het hier er 4 🤣❤️ maar mijn gezin is compleet geïmmigreerd ...
Wauw! Wat leuk zeg! ❤️ en wat heerlijk dat ze zo van elkaar genieten. Super gaaf dat jullie naar Curaçao geëmigreerd zijn! Geen haast en gestress meer (althans zo heb ik Curaçao op vakantie ervaren 🤭) correct me if i’m wrong… haha Wij hopen volgend jaar met de familie weer te gaan, dan wel alleen voor vakantie ☀️

4 maanden geleden

Reactie op Anomiem1996

Gefeliciteerd! Ik ben in verwachting van nummer 3. Tussen de oudste twee zat 14 maanden dus de oudste was nog te klein om effectief iets te doen of te reageren op de baby. Hij was meer geïnteresseerd in zijn speelgoed. Deze zwangerschap krijgt hij wel goed mee dat er een baby in mijn buik zit etc dus ben benieuwd hoe het deze keer gaat zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Anomiem1996

Wat leuk! Spannende tijden. Onze dochter is nu 3 en ik hoop binnenkort zwanger te worden van ons 2e kindje. We zijn net gestart met ronde 1, dus het is duimen dat het snel lukt. Afwachten dus!

3 maanden geleden

Een positieve test gehad!! Zo ontzettend blij 😊 Wederom in mei uitgerekend rond dezelfde dag dat ik van me zoon uitgerekend was. Dat wordt spannend haha

3 maanden geleden

Reactie op Anomiem1996

Wauw! Wat leuk zeg! ❤️ en wat heerlijk dat ze zo van elkaar genieten. Supe ...
Hahahahaha nouuu ik irriteer me soms toch wel. Dat alles te relaxed gaat veel te relaxed 😮‍💨🤣🤣 they enjoying ❤️❤️

3 maanden geleden

Reactie op Anomiem1996

Wauw! Wat leuk zeg! ❤️ en wat heerlijk dat ze zo van elkaar genieten. Supe ...
En de jongste ❤️

2 maanden geleden

Hier ook een mama zwanger van de 3e🥰 Mei 21 🩷 December 23 🩵 Februari 25

2 maanden geleden

Mei 2021💗 Maart 2024💗 Juni 2025🤍

2 maanden geleden

Hier ronde 1 aan het proberen 🫶🏻🤞🏼 extra spannend aangezien ik al 39 ben!

2 maanden geleden

Hopelijk blijft alles goed gaan! Dan worden we juni/ juli 2025 voor de 2e keer mama/papa en onze meid grote zus!

2 maanden geleden

Ik ben in verwachting van ons tweede kindje. Geschatte uitgerekende datum op 29 juni 2025! 19 november eerste echo.