347 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Verwachtend

Zijn er al weer meer zwanger? Ben benieuwd. Ik moet nog mijn eerste menstr ...
Je eisprong komt eerder dan je menstruatie dus alles kan😅😜 Ik heb een paar nachten geleden gedroomd dat ik zwanger was van een jongetje😮‍💨 *vandaag ongesteld geworden voor de tweede keer, precies zoals mn oude cyclus..

3 jaar geleden

Reactie op Mamaof1

Je eisprong komt eerder dan je menstruatie dus alles kan😅😜 Ik heb een pa ...
Dat is waar. Voel me nog niet misselijk of anders haha

3 jaar geleden

Ik heb een tweeling van bijna 4 maanden oud maar ik kan je vertellen dat dat behoorlijk pittig is hoor

3 jaar geleden

Reactie op Verwachtend

Zijn er al weer meer zwanger? Ben benieuwd. Ik moet nog mijn eerste menstr ...
Nog niet, in afwachting ☺

3 jaar geleden

De dames die nu weer zwanger zijn hebben jullie dezelfde klachten of minder ?

3 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Ik moet zeggen dat ik verschillende dingen hoor. Bij de 1 een jaar en bij d ...
Tegen mij zeiden ze 9 maanden :)

3 jaar geleden

Reactie op sousoo

De dames die nu weer zwanger zijn hebben jullie dezelfde klachten of minder ...
Eigenlijk nog geen klachten, alleen al wel weer echt een zwanger buikje okal zat er natuurlijk nog wat van de vorige zwangerschap. Mijn zoontje is nu bijna 5 maanden en ik ben nu 8 weken zwanger

3 jaar geleden

Reactie op debby2021

Ik heb een tweeling van bijna 4 maanden oud maar ik kan je vertellen dat da ...
Klopt, ik zeg regelmatig tegen mijn moeder respect hoe je het hebt gedaan met 2 kindjes. Ik vindt 1 kindje met bijv. krampjes en slaapregressie al pittig...😅

3 jaar geleden

Wat waren bij jullie de eerste signalen dat je weer zwanger was? Had je al een eerste mensturatie gehad?

3 jaar geleden

Reactie op daphne_1103

Eigenlijk nog geen klachten, alleen al wel weer echt een zwanger buikje oka ...
Knap hoor ! Heel veel geluk !! En gefeliciteerd heel blij voor je❤️❤️

3 jaar geleden

Zijn er inmiddels weer bijgekomen? Hier nog mijn eerste menstruatie nog niet gehad. Geef nu half borst- en half kunstvoeding.

3 jaar geleden

Toevallig had ik dit weekend een positieve test in handen. Nu weer afwachten of alles goed zit 🥰

3 jaar geleden

Reactie op BizzyBee

Toevallig had ik dit weekend een positieve test in handen. Nu weer afwachte ...
Gefeliciteerd! Al menstruatie gehad of nog helemaal niet?

3 jaar geleden

Reactie op Verwachtend

Gefeliciteerd! Al menstruatie gehad of nog helemaal niet?
Dank je wel, ik had al redelijk snel weer mijn menstruatie met 6 weken. Ik ben nu 5 keer ongesteld geweest. Maar ik geef van begin af aan kunstvoeding. En ik begrijp uit verschillende richtingen dat het met borstvoeding langer kan uitblijven. Hoe gaat het met de rest van de vrouwen die opnieuw zwanger zijn?

3 jaar geleden

Vraagje voor de dames die opnieuw zwanger zijn. Hoe doen jullie dat met het tillen van je baby? De meeste zullen nu 5 maanden oud zijn. En je zal ze toch moeten blijven tillen troosten fles geven etc. Ik ben in voorgaande zwangerschap wel wat voorzichtig geweest met tillen, zeker in het laatste trimester. Maar hoe doen jullie dat nu?

3 jaar geleden

Reactie op BizzyBee

Vraagje voor de dames die opnieuw zwanger zijn. Hoe doen jullie dat met het ...
Als je lichaam het gewend is kan het gewoon, ik heb tot 37 weken krachttraining gedaan.

3 jaar geleden

Ik zie heeeeeeeel licht een streepje, dat is niets toch? Of zien jullie hem niet eens?😂

3 jaar geleden

Reactie op Verwachtend

Ik zie heeeeeeeel licht een streepje, dat is niets toch? Of zien jullie hem ...
Hier is hij beter te zien. Hij ligt al een aantal dagen naast mijn bed. Ik had een test gedaan omdat ik soms van alles voel bewegen ofzo. Maar dat kan nooit al van een baby zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Verwachtend

Hier is hij beter te zien. Hij ligt al een aantal dagen naast mijn bed. Ik ...
Als deze van een aantal dagen geleden is dan zou ik gewoon nogmaals testen, inmiddels zou het dan wel een duidelijk streepje moeten zijn ☺️

3 jaar geleden

Niet zwanger. Was daar opzich ook blij mee. Ik vind het mooi ik zwanger ben, maar als het nog niet hoeft nog even niet. Eerst maar van mijn kleine meid genieten. 😍