347 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op BizzyBee
Vraagje voor de dames die opnieuw zwanger zijn. Hoe doen jullie dat met het ...
Ik ben ook alweer zwanger. Vandaag 7 weken. Ik til m’n baby gewoon hoor en ga dat waarschijnlijk ook gewoon doen tot het eind, al zal ik er denk ik wel wat meer op letten en niet doen als het niet echt nodig is, maar ja een baby van bijna 1 straks… Denk dat het nog wel vaak nodig gaat zijn 😅
3 jaar geleden
Hier paar weken terug ook een positieve test, oudste is bijna 4 en jongste 5 maanden. De test was vrij licht dus ging uit van een miskraam, ik bloed alleen nog steeds niet en gisteravond een dikke knaller. Ik weet dus niet of het goed zit, maar als het zo is, heel blij mee! Tussen de oudste en jongste een zwangerschap moeten afbreken en 2 miskramen gehad. Dus voor ons is een gezond derde kindje veel belangrijker dan de timing 😅
3 jaar geleden
Proficiat aan alle mama's die terug zwanger zijn! Wij hebben een zoon van 5 jaar en ons kleine meisje is ondertussen al 5 maanden. En 2 kids is voor ons echt voldoende. Ben zelf ook blij met het leeftijdsverschil. Daar hebben we bewust voor gekozen. Onze zoon helpt echt super graag, als hij iets voor zijn zusje kan doen. Zo lief om te zien. Ik zou het niet kunnen 2 kindjes zo snel na elkaar. Dus alle respect voor de mama's die terug zwanger zijn. Geniet ervan! 😊
3 jaar geleden
Respect, alleen mij niet gezien🙈 eerst van dit wondertje van 5 maand genieten. Volgend jaar oktober met mijn verjaardag is de planning weer te stoppen met de pil en voor een tweede te proberen
3 jaar geleden
Maar even serieus…. Hebben meer vrouwen nu echt weer onwijs last van rammelende eierstokken?? Ik word er niet goed van… ik wil zooooo graag weer zwanger worden alleen zegt mijn verstand dat ik beter even kan wachten tot onze spruit 1 is en ik daar gewoon heel erg van moet gaan genieten.
Alleen de rammelende eierstokken zijn wel heeeeel erg aanwezig 😳
3 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Maar even serieus…. Hebben meer vrouwen nu echt weer onwijs last van rammel ...
ENORM! Ik had ook echt een heerlijke zwangerschap, geen kwaaltjes, was ook nog niet ‘klaar’ met zwanger zijn toen ik beviel. En ons zoontje is heel makkelijk en altijd vrolijk. Dus die combi zorgt ervoor dat ik nu nu nu weer wil 🤣
Totdat de 2e een huilbaby is en ik meteen genezen ben voor een 3e🤐
3 jaar geleden
Reactie op BabyE2021
ENORM! Ik had ook echt een heerlijke zwangerschap, geen kwaaltjes, was ook ...
Ohhhhh ik snap je!!! Ik had niet echt een geweldige zwangerschap en onze man slaapt nog steeds geen 5uur achter elkaar snachts, maar nog steeds rammelende eierstokken 🤣🤣
MOD
3 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Haha ik snap wat je bedoelt, vooral nu er in mn omgeving net weer een paar vrouwen zijn bevallen heb ik zoiets van aaah 😍 Maar wij wachten sowieso tot ie 1-1.5 is voordat we weer beginnen met proberen, ook omdat we volgend jaar gaan verhuizen.
3 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Niet echt hele erge drang wel dat het me wel weer leuk lijkt, zoveel dingen die ik anders zou doen en zoveel meer genieten van het trappelen in de buik en de aandacht.
Al wil ik wel poosje wachten tot onze kleine man wat ouder is en straks wat zelfstandiger.
En ook met de corona ik wil dan graag een zwangerschap die ik goed kan showen en alles eruit kan halen. Met deze zwangerschap zijn er gewoon mensen in mijn omgeving geweest die me niet eens gezien hebben met een dikke buik tijdens de corona.
3 jaar geleden
Reactie op juultje2020
OMG! Wij wilde eigenlijk maar 1 kindje maar wij beide zouden het nu geweldig vinden een tweede kindje te krijgen. Mijn verstand zegt alleen dat ik echt eerst van deze spruit moet genieten en dan verder moet kijken of we het nog steeds willen. Ook lichamelijk helaas nog niet helemaal hersteld maar ooooh wat zou ik graag weer een baby’tje willen😅😅
2 jaar geleden
Zijn er inmiddels meer vrouwen weer zwanger? Ik vind dit interessant. Ben zelf niet zwanger en weet nog niet wanneer ik er open voor sta
2 jaar geleden
Reactie op Verwachtend
Zijn er inmiddels meer vrouwen weer zwanger? Ik vind dit interessant. Ben z ...
Wij proberen nu zwanger te worden!! Hopelijk heb ik één deze dagen eindelijk een positieve ovulatie test 🤞🏼🤞🏼
2 jaar geleden
Heftige reacties wel van sommigen! Zelf nu ook (net weer) zwanger, eerste keer heeft heel lang geduurd voor het mocht lukken, met dat in achterhoofd simpelweg niet weer aan de hormonen gegaan.. Bleken we dit keer “mazzel” te hebben!
Wel oprecht HEEL irritant hoe mensen (indirect) oordelen.
Ik zeg nu als reactie daarop: “Ja wij balen ook enorm inderdaad” 😈