347 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Even uit pure nieuwsgierigheid ♥️ (geen oordeel!), maar wat zijn voor julli ...
Ik wilde heel graag dat de leeftijden dicht op elkaar zouden zijn en ze dus samen opgroeien en we zitten al in de luiers en babybubbel dus voor ons is t dan ook dat we het dan ook hebben gehad want hierna geen kinderwens meer voor ons. Als ik al aan de gedachten denk dat ik straks 2kindjes heb die samen spelen word ik al emotioneel van geluk🥰🥰🥰🥰
2 jaar geleden
Reactie op BizzyBee
Ik ben nu 25 weken. Groeit jou buik nu ook sneller dan bij de vorige?
Ik ben nu 27 weken zwanger en mijn kindjes zullen straks een jaar en een maand schelen. Mijn buik groeit echt veel harder dan bij de vorige zwangerschap. Toevallig laatst een foto van 6 maanden zwangerschap vergeleken met elkaar. Links eerste zwangerschap, Rechts nu.
2 jaar geleden
Hier ook heel pril weer zwanger, 7 weken en precies 9 maanden op, 9 maanden af en nu weer 9 maanden op :) merk wel direct wat verslapping in de bekkenbodem, terwijl ik daar eigenlijk niet echt last meer van had. Ga morgen naar een bekken fysio, hopelijk helpt dat! Toch bijzonder hè, dat het dan gewoon weer lukt en er weer zo’n klein wezentje in je groeit. 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Ange lique
Ik ben nu 27 weken zwanger en mijn kindjes zullen straks een jaar en een ma ...
Zo grappig, ik zag al jouw buik foto’s op het forum hier voorbij komen, dat ik t idee heb dat ik je gewoon een beetje ken, gewoon omdat ik zoveel leuke foto’s heb gezien :) leuk dat je dat nu voor baby 2 weer doet, ben benieuwd hoe t straks bevalt met twee kleintjes! Je ziet er in ieder geval uit alsof je met volle teugen geniet van je zwangerschap met een baby aan je voeten!
2 jaar geleden
Reactie op BB-BB
Zo grappig, ik zag al jouw buik foto’s op het forum hier voorbij komen, dat ...
Haha wat lief! Moet eerlijk zeggen dat het me nu wel wat begint tegen te vallen. Toch best zwaar zo’n dikke buik met alle klachten van dien en een baby van 10 maanden die de hele tijd aandacht vraagt (en terecht) :p, maar buiten dat geniet ik er ook zeker van! ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Ange lique
Wauw! Je ziet echt dat je een soort mama zelfvertrouwen uitstraalt! Prachtig. Staat je goed ❤️
2 jaar geleden
Reactie op Ange lique
O wauw, prachtige buik! Maar ik snap wat je zegt dat het wel wat zwaarder is dan bij de vorige nu je al een 10 maanden baby hebt. Ik merk voornamelijk bij het tillen en traplopen dat mijn lichaam het niet meer zo leuk vind en wanneer ik al het speelgoed uit alle hoeken van de kamer aan het halen ben 😅
2 jaar geleden
Reactie op J1988
Ik had een week geleden een positieve test, maar ik heb nu nog helemaal gee ...
Ik had nadat ik 8 weken was pas last van misselijkheid etc. dat heeft toen tot 12 weken ongeveer geduurd met hier en daar een momentje. Toen ik de test deed had ik geen klachten behalve dat ik krampen had en dacht zou wel weer ongesteld worden na een paar dagen overtijd te zijn (ben altijd onregelmatig geweest dus was niet heel erg raar voor mij sinds ik de pil niet meer slikte).
2 jaar geleden
Zó veel respect voor jullie. Ik moet er voorlopig nog even niet aan denken met een kleine spruit van 11 maanden. Lijkt me enorm pittig. Zo dicht op elkaar! Fijne zwangerschap gewenst 😊
2 jaar geleden
Reactie op Guagua
Ik was zwanger. Was 8 weken en toen is het operatief verwijderd. Bbz. Heb e ...
Heftig! Hoe snel kwam je erachter?
2 jaar geleden
Ik ben weer zwanger! Was niet helemaal in de planning, zeker niet met een 11 maanden oud zoontje die alle aandacht vraagt op het moment en ik vind het ook best pittig vanwege de bekkeninstabiliteit die nu zo snel weer terug is. We verheugen ons op het kleine leeftijdsverschil! Nu 15+3 🥰 Zaterdag horen we wat het wordt.
2 jaar geleden
Ik zag weer twee dames zwanger. Zelf ben ik nog steeds niet over uit. Wil sowieso wachten tot ze een jaar is. Begint wel langzaam weer te groeien voor het openstaan van. Mijn man vindt alles goed, dus als ik er weer voor opensta dan stoppen we met voorbehoedsmiddelen. Wil dan nog niet gefocust bezig zijn want wil niet direct zwanger raken.