347 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op juultje2020

Jeeeeeeeeej, ik ook eindelijk weer 😍😍😍
Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Hier ook heel pril zwanger van een 2de. Vind het zo spannend die eerste 12 weken.

2 jaar geleden

Hier inmiddels bevallen van een dochtertje 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Cherlain

Ja erg stom 😓. Als mijn ontstekingswaarde rond de 50 zitten maar die zit n ...
Oooh wat vervelend. 😏Ik hoop dat snel weer mogelijk is voor jou

2 jaar geleden

Iemand die mee kan denken? Ik geef nog steeds bv waardoor mijn cyclus compleet verstoord is. Verschillende cyclussen van 30 tm 50 dagen. De laatste 2x beide keren 35 dagen. Nu voelde ik vorige week heel duidelijk mijn eisprong. Dit zou met een cyclus van 35dagen kunnen kloppen en we hebben dus onbeschermde seks gehad. Maar nu vanochtend verloor ik ineens al bloed (dag28). Het is weinig en zet nog niet echt door. Is dit mogelijk dan een innesteling? Met mijn eerste dit niet gehad..

2 jaar geleden

Ja dat zou kunnen. Ik zou als ik jou was een test doen en dan weet je het 😉

2 jaar geleden

Reactie op Verwachtend

Ja dat zou kunnen. Ik zou als ik jou was een test doen en dan weet je het � ...
Nu al een test mogelijk? Eisprong is 6dgn geleden..

2 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Nu al een test mogelijk? Eisprong is 6dgn geleden..
Nee dat is wel heel vroeg inderdaad. Ik zou nog eventjes wachten. Wel spannend! Houd je ons op de hoogte?☺️

2 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Nee dat is wel heel vroeg inderdaad. Ik zou nog eventjes wachten. Wel spa ...
Helaas vanochtend overduidelijk echt menstruatie.. erg vroeg voor mij.

2 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Helaas vanochtend overduidelijk echt menstruatie.. erg vroeg voor mij.
Ah :( dat is minder leuk.

2 jaar geleden

Hoe snel testen jullie na ovulatie meestal ? Of wachten jullie de menstruatie af?

2 jaar geleden

Reactie op MTBvd

Hoe snel testen jullie na ovulatie meestal ? Of wachten jullie de menstruat ...
Ik probeerde met de eerste te wachten tot menstruatie, maar die eerste ochtend gelijk getest. Gevoel zei het al, en was inderdaad zwanger.Probeer het nu ook te doen; heb nu 5 dagen te vroeg een kleine bloeding die nog niet doorzet (niet echt herkenbare hoeveelheid als met mijn normale menstruatie). Probeer ivm teleurstellingen maar te wachten of het doorzet. We zullen het zien van het weekend.

2 jaar geleden

Reactie op ThesB

Ik probeerde met de eerste te wachten tot menstruatie, maar die eerste ocht ...
Spannend! Hopelijk is het raak en heb je van t weekend een positieve test ! Ik heb bij de eerste ook gewacht tot de dag van menstruatie. Nu voelde ik allerlei dingetjes aan mijzelf waardoor ik al 5 dagen vóór menstruatie heb getest. Maar helaas negatieg

2 jaar geleden

Ik heb gister een testje gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd en ja hoor een positief test! 😍

2 jaar geleden

Reactie op MTBvd

Hoe snel testen jullie na ovulatie meestal ? Of wachten jullie de menstruat ...
Ik zou 1 of 2 dagen voor de NOD testen. Ik testte 1 dag voor de NOD duidelijk positief

2 jaar geleden

Reactie op Saliha--

Ik heb gister een testje gedaan omdat ik maar niet ongesteld werd en ja hoo ...
Gefeliciteerd !!! Super leuk!

2 jaar geleden

Reactie op MTBvd

Spannend! Hopelijk is het raak en heb je van t weekend een positieve test ! ...
Denk dat het vandaag doorzet helaas. Maar we waren ook niet echt actief bezig maar vond het echt vreemd dat het zo kleine bloeding was en te vroeg. Toch ergens wel een beetje teleurgesteld, ook al had ik het gevoel dat ik het echt nog niet wilde.

2 jaar geleden

Reactie op ThesB

Denk dat het vandaag doorzet helaas. Maar we waren ook niet echt actief bez ...
Dat gevoel herken ik. Augustus 2021 kon ik zwanger zijn, we hadden geen bescherming gebruikt. Toen het moment van testen was aangebroken, kreeg ik het opeens Spaans benauwd. Wat als ik zwanger ben, wil ik dat eigenlijk wel al zo snel 🙀. Test was negatief. Ik voelde opluchting en teleurstelling tegelijk. De maand daarna voelde ik alleen teleurstelling en toen wist ik dat ik er wel weer voor wilde gaan.

2 jaar geleden

Reactie op BabyE2021

Dat gevoel herken ik. Augustus 2021 kon ik zwanger zijn, we hadden geen bes ...
Ja precies, ik zei dat ik wilde kijken na onze vakantie (september) en dat we er dan weer over in gesprek gingen. Maar denk dat dat serieuze gesprek niet meer nodig is haha.

2 jaar geleden

Het is opnieuw gelukt na miskraam in feb en juni ❤️hopelijk blijft deze zitten