347 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Jeeeeeeeeej, ik ook eindelijk weer 😍😍😍
Gefeliciteerd
2 jaar geleden
Hier ook heel pril zwanger van een 2de. Vind het zo spannend die eerste 12 weken.
2 jaar geleden
Iemand die mee kan denken?
Ik geef nog steeds bv waardoor mijn cyclus compleet verstoord is. Verschillende cyclussen van 30 tm 50 dagen. De laatste 2x beide keren 35 dagen.
Nu voelde ik vorige week heel duidelijk mijn eisprong. Dit zou met een cyclus van 35dagen kunnen kloppen en we hebben dus onbeschermde seks gehad. Maar nu vanochtend verloor ik ineens al bloed (dag28). Het is weinig en zet nog niet echt door. Is dit mogelijk dan een innesteling? Met mijn eerste dit niet gehad..
2 jaar geleden
Ja dat zou kunnen. Ik zou als ik jou was een test doen en dan weet je het 😉
2 jaar geleden
Reactie op MTBvd
Hoe snel testen jullie na ovulatie meestal ? Of wachten jullie de menstruat ...
Ik probeerde met de eerste te wachten tot menstruatie, maar die eerste ochtend gelijk getest. Gevoel zei het al, en was inderdaad zwanger.Probeer het nu ook te doen; heb nu 5 dagen te vroeg een kleine bloeding die nog niet doorzet (niet echt herkenbare hoeveelheid als met mijn normale menstruatie). Probeer ivm teleurstellingen maar te wachten of het doorzet. We zullen het zien van het weekend.
2 jaar geleden
Reactie op ThesB
Ik probeerde met de eerste te wachten tot menstruatie, maar die eerste ocht ...
Spannend! Hopelijk is het raak en heb je van t weekend een positieve test !
Ik heb bij de eerste ook gewacht tot de dag van menstruatie.
Nu voelde ik allerlei dingetjes aan mijzelf waardoor ik al 5 dagen vóór menstruatie heb getest. Maar helaas negatieg
2 jaar geleden
Reactie op MTBvd
Spannend! Hopelijk is het raak en heb je van t weekend een positieve test ! ...
Denk dat het vandaag doorzet helaas. Maar we waren ook niet echt actief bezig maar vond het echt vreemd dat het zo kleine bloeding was en te vroeg. Toch ergens wel een beetje teleurgesteld, ook al had ik het gevoel dat ik het echt nog niet wilde.
2 jaar geleden
Reactie op ThesB
Denk dat het vandaag doorzet helaas. Maar we waren ook niet echt actief bez ...
Dat gevoel herken ik. Augustus 2021 kon ik zwanger zijn, we hadden geen bescherming gebruikt. Toen het moment van testen was aangebroken, kreeg ik het opeens Spaans benauwd. Wat als ik zwanger ben, wil ik dat eigenlijk wel al zo snel 🙀. Test was negatief. Ik voelde opluchting en teleurstelling tegelijk. De maand daarna voelde ik alleen teleurstelling en toen wist ik dat ik er wel weer voor wilde gaan.