28 Reacties

5 jaar geleden

Leuke maxi-jurk met bolero?

5 jaar geleden

Mijn vriend en ik gingen gisteren het geregistreerd partnerschap aan en ik droeg deze jurk van asos! Zit echt heerlijk en je kan ook mooi je buik showen 🥰

5 jaar geleden

Ik had dit jurkje aan, je zal lachen maar het is van de kruidvat 🙊 het zit heerlijk, en heb het toch maar 1x aan

5 jaar geleden

Ik had dit jurkje aan, je zal lachen maar het is van de kruidvat 🙊 het zit ...
Dit soort jurkjes heb je ook van de mamalicious, die zitten echt heel fijn (en keus uit met of zonder mouwen en verschillende kleuren etc). Ik ben zelf getrouwd tijdens mijn eerste zwangerschap met 34 weken en droeg ook zo'n jurk. Heb er nog eentje voor de leuk

5 jaar geleden

Op ditislot.nl staan heel veel mooie jurken!

5 jaar geleden

Reactie op Chantal2019

Dit soort jurkjes heb je ook van de mamalicious, die zitten echt heel fijn ...
Heb deze met korte mouwen vandaag binnen gehad 🤣 Ga hem dragen voor me zwangerschapshoot. Kante sneakers eronder en klaar 😊

5 jaar geleden

Toevallig trouw ik volgende week vrijdag! Van maya deluxe op zalando hebben ze erg mooie jurken! Dit is mijn jurk!

5 jaar geleden

https://www.zwangerenco.nl/zwangerschaps-trouwjurk.html Deze kwam ik toevallig tegen toen ik gewone kleding zocht.

5 jaar geleden

Ik had deze aan van Mamalicious met mijn trouwen😊

5 jaar geleden

Reactie op Wise

Ik had deze aan van Mamalicious met mijn trouwen😊
Mooi! Ik had deze ook, maar dan in het wit!

5 jaar geleden

Ik heb geen goede foto's meer op de telefoon staan, maar dit geeft een beeld

5 jaar geleden

Jurk van mamalicious. Ik had de blauwe met korte mouw voor een bruiloft. Zat heerlijk!

5 jaar geleden

Wij gaan maandag! Ik draag deze :-)

5 jaar geleden

Deze is van Asos, moet nog even uithangen. 30-3 gaan we trouwen :)

5 jaar geleden

1 van deze 2.. wij gaan trouwen.. Jurken van mamalicious zijn ook mooi en heb ik ook gepast.. maar dit past meer bij mij.. en je ziet nog steeds je zwangere buik hoor 😉

5 jaar geleden

Wat een mooie jurken allemaal! Heel veel plezier !🥰🎉

5 jaar geleden

Wauwie! Wat een leuke reacties🥰 Ik heb de kanten jurk van mamalicious besteld net. Leek op de plaatjes wat degelijk maar bij jullie staat ie harstikke leuk! Ik heb nu een witte besteld is kijken of dat wat is en anders ga ik de blauwe bestellen. Wit was wel even zoeken heb hem uiteindelijk op de site van v&d gevonden.

5 jaar geleden

Ik had deze outfit aan, allebei op zalando gekocht

5 jaar geleden

Ik heb deze aangehad. Alles wat losjes viel, viel echt heel apart over de buik. Deze was heerlijk zacht en warm en de buik kwam er mooi in uit 😊

5 jaar geleden

Wij hebben 2 wwkwn geleden geregristreerd partnerschap gedaan. Ik had een zwarte jurk aan van noppies met een vest van mamalicious eroverheen. De jurkjes van noppies zitten echt heerlijk. Je ziet het niet goed op de foto😒