Wij zitten al op maat 3 van etos momenteel 🙈
Gewoon kijken bij welk gewicht maat 2 begint of gewoon een pak kopen en kijken of het beter zit (zo niet, heb je het over een tijdje toch nodig) 😊
Afdruk zal er altijd zijn vertelde de consultatiebureau mij vandaag. Ik ging best snel naar maat 2 en mijn zoontje draagt ondertussen maat 3. Hij weegt nu 5570 gram en is 10 weken oud.
Mijn dochter zat na anderhalve maand ongeveer in maat 2. Ik heb gekeken naar haar gewicht en merkte ook echt wel met het dichtdoen van de luier dat maat 1 te klein werd.
Je merkt het op een gegeven moment ook als je kind gaat doorlekken. Dan is het vaak ook tijd voor een groter maatje 😉
Mijn dochter zat na anderhalve maand ongeveer in maat 2. Ik heb gekeken naa ...
Haha ja dat doorlekken, ik ben op een gegeven moment 2 dagen achter elkaar ondergepoept (terwijl ie net een schone luier had), toen was het weer tijd om over te stappen😂 hebben t pak met de kleinere maat ook maar niet leeg gemaakt haha.
Hier in maat 3. Zodra hij in een nieuwe maat past, koop ik een grotere maat. Heb ervaren dat hierdoor het doorlekken stopt omdat het dan beter aansluit. Maar desondanks zie ik ook een beetje de afdruk hoor.