24 Reacties

4 jaar geleden

Wij zitten al op maat 3 van etos momenteel 🙈 Gewoon kijken bij welk gewicht maat 2 begint of gewoon een pak kopen en kijken of het beter zit (zo niet, heb je het over een tijdje toch nodig) 😊

4 jaar geleden

Ik zit al bij maat 3 🤪 ze weegt nu ongeveer 6kg

4 jaar geleden

Maat 2 is volgensmij ook vanaf 4kilo dus kan gewoon

4 jaar geleden

Afdruk zal er altijd zijn vertelde de consultatiebureau mij vandaag. Ik ging best snel naar maat 2 en mijn zoontje draagt ondertussen maat 3. Hij weegt nu 5570 gram en is 10 weken oud.

4 jaar geleden

Hier ook bij de kleine begint de afdruk te zien bij der beentjes. Wij maken de laatste luiers maat 1 op en gaan dan over na 2 ze weegt 4200 gram.

4 jaar geleden

Oke ja ik zal maat 2 even proberen te passen kijken hoe die zit

4 jaar geleden

Wij zitten al een paar weken in maat 3, hij is ruim 6kg. Naar maat 2 gingen we na 4 weken ofzo.

4 jaar geleden

Wij gaan als maat 2 op is ook over op maat 3 dus met een weekje.

4 jaar geleden

Wij hebben vandaag maatje 2 gehaald omdat de laatste tijd hij door maatje 1 heen poept 🤣 dus maar even maatje 2 proberen

4 jaar geleden

Wij waren na 2 weken al over op maat 2. Ze weegt nu 6 kilo en als deze op zijn, gaan we over naar maat 3 waarschijnlijk.

4 jaar geleden

Mijn dochter zat na anderhalve maand ongeveer in maat 2. Ik heb gekeken naar haar gewicht en merkte ook echt wel met het dichtdoen van de luier dat maat 1 te klein werd. Je merkt het op een gegeven moment ook als je kind gaat doorlekken. Dan is het vaak ook tijd voor een groter maatje 😉

4 jaar geleden

Ik ben al een paar weken overgestapt naar maatje 2 van pampers. Maat 1 zat te strak om zn beentjes

4 jaar geleden

Reactie op MrsGallagher

Mijn dochter zat na anderhalve maand ongeveer in maat 2. Ik heb gekeken naa ...
Haha ja dat doorlekken, ik ben op een gegeven moment 2 dagen achter elkaar ondergepoept (terwijl ie net een schone luier had), toen was het weer tijd om over te stappen😂 hebben t pak met de kleinere maat ook maar niet leeg gemaakt haha.

4 jaar geleden

Haha hier ook al na een paar weken! Inmiddels in maatje 3.

4 jaar geleden

Wij zitten ook in maat 3 van de kruidvat. Ze is 3 maanden en is ruim 6 kilo.

4 jaar geleden

Wij maat 2,kindje van 6 kg. Die afdrukken zie je al snel. Je kan de luier ook wat wijder aandoen. Maat 2 is van 4 tot 8 kg geloof ik.

4 jaar geleden

Hier in maat 3. Zodra hij in een nieuwe maat past, koop ik een grotere maat. Heb ervaren dat hierdoor het doorlekken stopt omdat het dan beter aansluit. Maar desondanks zie ik ook een beetje de afdruk hoor.

4 jaar geleden

Reactie op Mamamei89

Wij maat 2,kindje van 6 kg. Die afdrukken zie je al snel. Je kan de luier o ...
Het verschilt ook welk merk je hebt, pampers is inderdaad 4-8, maar kruidvat is tot 6kg.

4 jaar geleden

Wij al een paar weken maat 3 van kruitvat hij weegt nu 6,5 kilo en maat 3 is van 4 tot 9 kilo.

4 jaar geleden

Reactie op Miran-

Het verschilt ook welk merk je hebt, pampers is inderdaad 4-8, maar kruidva ...
Ah ja klopt! Alleen TS had het over pampers en wij gebruiken ook pampers vandaar dat ik dat zo zei