5 Reacties

één jaar geleden

Hiii, Wat betreft materiaal, geen idee. Bij ons is het altijd vrij warm. Dat woelen heb ik een handige tip voor.. ik heb aan beide zijkanten van het dekbedovertrek een extra instopstrook gemaakt.. zo trapt ze het niet zo snel van haar af. Ook wel eens gehoord dat moeders een groter dekbed kopen om dat beter in te kunnen stoppen.

één jaar geleden

Wij zijn sinds kort over gegaan naar een dekbed voor ons 2,5 jarige meisje. So far so good, en dat terwijl ze het heel snel koud heeft. Ze ligt nog steeds geregeld meer niet dan wel onder de deken dus daar kleed ik haar ook op. Ze is na elk dutje en elke ochtend zo trots op haar grote meiden bedje (met dekbed dus), het is echt heel schattig! Wij hebben voor haar ledikant van 70x140 gewoon een eenpersoonsdekbed gekocht. Gewoon een flinke flap onder haar bedje gedaan, kan ze deze deken gewoon meenemen naar een groter bed wanneer ze daar aan toe is. Wij hebben het dekbed (en kussen) overigens bij zara home gekocht en ze zijn heerlijk warm, want wij hebben ze ook 😊

één jaar geleden

Ons zoontje wilde pas niet meer in z'n slaapzak dus zijn ook met een deken begonnen. Hij woelt ook heel veel en lag snachts ook echt buiten z'n dekentje. Nu gooit hij de laatste paar x ook z'n deken buiten het bed dus nu gaan we toch maar weer even terug naar de slaapzak proberen.

één dag geleden

Reactie op Rachelle1989

Wij zijn sinds kort over gegaan naar een dekbed voor ons 2,5 jarige meisje. ...
Mag ik vragen welke jullie precies van Zara Home hadden gekocht? ☺️

21 uur geleden

Ik maak het 1-persoonsbed op door het dekbed in de breedte te leggen ipv in de lengte en goed tot onder het matras instoppen aan de muurkant. En onze zoon heeft graag nog een slaapzak aan, dus gewoon de goedkoopste zomerslaapzakjes van de babydump in 110, het houdt hem rustiger op zijn plaats in bed. Wij zijn wel al in de nazomer met het dekbed begonnen, zo kon hij in een nog-niet-te-koude kamer leren eronder te blijven liggen. Eerste weken waren namelijk wel woelig en vaak wakker door koude rond 5-6 uur....