Ons meisje (nu 12 weken) heeft al vanaf dag 1 last van krampjes. Al super veel geprobeerd (osteopaat, inbakeren, alle massages en houdingen om de symptomen minder pijnlijk te maken).
Ze kreeg AH huismerk zuigelingen melk. We zijn toen in 1 keer overgegaan naar Omneo, beetje dom want dit luste ze daardoor absoluut niet. Toen zijn we overgegaan naar eerst Kruidvat normale voeding en langzaam gaan mengen met extra care. Vandaag gaan we voor het eerst volledig extra care geven.
Maar ik ben benieuwd of mensen ervaring hebben met overstap naar Kruidvat extra care? Ik merk nu nog geen verschil, meer slechter dan beter.
Ik weet dat je nieuwe voeding minimaal 2 weken moet geven, gaan we ook doen. Maar een paar bemoedigende verhalen zouden goed doen😅. Het is namelijk echt heel pittig om je meisje steeds van die krampjes aanvallen te zien krijgen. Meisje is echt in pijn 😢.
Hoi hoi,
Ik ben vorig weekend begonnen met de Kruidvat extra care. Welliswaar niet voor krampjes maar voor moeizame ontlasting. Ook hier werd het erger. Na een week Orthiflor start erbij gaan geven en sindsdien gaat het super. Schijnt ook te helpen tegen krampjes!
Ik ben er 1.5 week geleden mee begonnen en hier werkt het goed! Mijn dochter slaapt zelfs weer overdag😮 ze heeft overigens wel altijd voeding van de kruidvat gehad. Eerst de normale daarna de forte en nu de extra care
Pff hier huilt ze nu heel erg na elke voeding. Ze drinkt het wel helemaal op maar daarna echt meteen een pijn huiltje. Wel shit want dat had ze eerst niet..
Wij gebruiken sinds hij 5 weken is de extra care. Duurde wel echt 3 weken voordat we verschil merkte. Sinds dien gaat poepen zoveel gemakkelijker! Wij gebruiken ook orthiflor. Dat is probiotica, voor een goede darmflora. Helpt bij ons ook enorm
Hi, vraagje ik heb een dochter die moeizaam kan poepen met gevolg krampjes, ik heb ook de kruidvat extra care gekocht en vroeg me af wat nou jou ervaring was… ging het beter?