15 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, Ik ben vorig weekend begonnen met de Kruidvat extra care. Welliswaar niet voor krampjes maar voor moeizame ontlasting. Ook hier werd het erger. Na een week Orthiflor start erbij gaan geven en sindsdien gaat het super. Schijnt ook te helpen tegen krampjes!

3 jaar geleden

Reactie op xleanne90

Hoi hoi, Ik ben vorig weekend begonnen met de Kruidvat extra care. Wellisw ...
Thanks ! Ja orthiflor krijgt ze idd vanaf eerste week, heeft zeker de scherpe randjes eraf gehaald.

3 jaar geleden

Ik ben er 1.5 week geleden mee begonnen en hier werkt het goed! Mijn dochter slaapt zelfs weer overdag😮 ze heeft overigens wel altijd voeding van de kruidvat gehad. Eerst de normale daarna de forte en nu de extra care

3 jaar geleden

Reactie op Astrid99

Ik ben er 1.5 week geleden mee begonnen en hier werkt het goed! Mijn dochte ...
Top, hoeveel dagen duurde het voor je echt verschil merkte? Of was het meteen?

3 jaar geleden

Reactie op mzmz

Top, hoeveel dagen duurde het voor je echt verschil merkte? Of was het mete ...
Nee heeft een week geduurt voor ik verschil merkte. Maar ze krijgt er wel ook nog lactulose bij voor obstipatie dus ze heeft wel dubbel op

3 jaar geleden

Wij gebruiken vanaf week 2 extra care. Nu zo'n 12 weken. Sindsdien kan de kleine goed poepen en heeft veel minder kramp. Erg blij mee

3 jaar geleden

Oja.. met zon 3 dagen merkte we verschil al

3 jaar geleden

Pff hier huilt ze nu heel erg na elke voeding. Ze drinkt het wel helemaal op maar daarna echt meteen een pijn huiltje. Wel shit want dat had ze eerst niet..

3 jaar geleden

Reactie op MTBvd

Wij gebruiken vanaf week 2 extra care. Nu zo'n 12 weken. Sindsdien kan de k ...
En thanks, hopelijk gaat het hier ook helpen..

3 jaar geleden

Wij gebruiken sinds hij 5 weken is de extra care. Duurde wel echt 3 weken voordat we verschil merkte. Sinds dien gaat poepen zoveel gemakkelijker! Wij gebruiken ook orthiflor. Dat is probiotica, voor een goede darmflora. Helpt bij ons ook enorm

3 jaar geleden

Wij gebruiken sinds hij 5 weken is de extra care. Duurde wel echt 3 weken v ...
Goed om te horen ! Vandaag ging ook al wat beter dan gisteren.. hopelijk zet het door 😬. Orthiflor gebruiken wij idd ook.

één jaar geleden

Hi, vraagje ik heb een dochter die moeizaam kan poepen met gevolg krampjes, ik heb ook de kruidvat extra care gekocht en vroeg me af wat nou jou ervaring was… ging het beter?