8 Reacties
5 jaar geleden
Aaai persoonlijk zou ik het niet doen, die balletjes komen goed hard aan. Zou die nu niet op mn buik willen hebben. Denk dat die adrenaline ook niet perse goed voor je is, je mag toch ook niet naar de sauna omdat je lichaamstemperatuur niet te hoog mag raken, kan me ook zoiets voorstellen bij veel rennen en spanning.
Geen idee of dit allemaal klopt maar zou me er zelf niet fijn bij voelen.
5 jaar geleden
Ik persoonlijk zou het niet doen. Ik zou het mijzelf nooit vergeven als het dan wel mis gaat o.i.d. en daarnaast weten je vrienden niet dat je zwanger bent en zullen ze er dus ook geen rekening mee kunnen houden. Staat er niets over op de website van de plek waar je gaat paintballen?
5 jaar geleden
Reactie op Mimime
Aaai persoonlijk zou ik het niet doen, die balletjes komen goed hard aan. Z ...
Ah ja adrenaline en rennen maak ik me niet druk om, ik hockey ook nog drie keer in de week en dat kan ik tot 11/12 weken blijven doen 鈽猴笍 Ben ik dus al jaren gewend.
Maar idd, het gaat om het gevoel. Mijn gevoel zegt ook meer nee dan ja op het moment omdat paintballen er wel ruig aan toe kan gaan.. de groep is ook nog eens 50% fanatieke mannen 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Juless
Ik persoonlijk zou het niet doen. Ik zou het mijzelf nooit vergeven als het ...
Nee ik wil het ze dan ook nog niet vertellen idd, dus dan kunnen ze er ook geen rekening mee houden..
Het staat helaas niet op de website. Maar ik zou even kunnen bellen en informeren :-)
5 jaar geleden
Theoretische zit de kleine nog zo ingebakend dat het niet kwaad kan. Heb bij mijn vorige zwangerschap bij 9weken nog gesnowboard(wel wat rustiger als normaal) maar kan me voorstellen dan je het niet fijn vind. Je zou eventueel een kussentje ofzo voor je buik kunnen doen dan dempt het iets.