28 Reacties

5 jaar geleden

Niks

5 jaar geleden

Zou me er niet druk om maken hoor! Zal heeeel weinig zijn en is een keertje. Zal echt niks gebeuren!

5 jaar geleden

Is al gebeurd, niets meer aan te doen! Kan waarschijnlijk weinig kwaad. Zal een erg klein percentage zijn geweest.

5 jaar geleden

Die toetjes bevatten over het algemeen zo weinig alcohol, ik zou me niet te veel zorgen maken 😊 vaak mogen kinderen deze toetjes namelijk ook voor hun 18de verjaardag al, kijk maar naar tiramisu!

5 jaar geleden

Als je je heel veel zorgen maakt mag je hier ook de verloskundige voor bellen he😘 maar zoals de rest al zegt: kan vast weinig kwaad!

5 jaar geleden

Ik denk dat ik weet welk toetje dat is geweest, hier ook gebeurd😅🙈 volgens mij zit er 0,5%-1% in. Kan weinig kwaad😘

5 jaar geleden

Hahaha dat heb ik ook gehad.. heb me er geen zorgen over gemaakt en de overige toetjes door me vriend laten opeten ..

5 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Ik denk dat ik weet welk toetje dat is geweest, hier ook gebeurd😅🙈 volgen ...
Was dat de vanille mousse&cookie? 😫

5 jaar geleden

Reactie op RLaars

Als je je heel veel zorgen maakt mag je hier ook de verloskundige voor bell ...
Ik ben onder behandeling van de gynaecoloog en dit is geen spoed anders had ik gelijk gebeld😫 😘

5 jaar geleden

Kan geen kwaad hoor een beetje alcohol in een toetje. Als je nou elke dag een glas dronk.. Geen zorgen!

5 jaar geleden

Ik snap je schrik! Maar voor een keertje kan het geen kwaad Tis al gebeurd Als je het product opzoekt op inet dan zie je misschien meer over hoeveelheden, misschien stelt dat wat gerust?

5 jaar geleden

Ik snap je schrik! Maar voor een keertje kan het geen kwaad Tis al gebeurd ...
Ze bevatten blijkbaar allemaal alcohol. Ik heb er nog op staan letten want ik zag het op 1 staan, maar toch niet goed genoeg. 🥲😫 Er staat niet bij hoeveel % https://www.jumbo.com/jumbo-vanille-smaak-mousse--cookie-65g/387217CUP/

5 jaar geleden

Was dat de vanille mousse&cookie? 😫
T was zo'n mousse inderdaad, volgens mij chocolade ofzo. De week erna een toetje van de plus, daar stond het nog kleiner op dus dat zagen we ook pas net voor het eten🙄🙈 Denk dat heel veel mensen het over het hoofd zien bij deze toetjes want je verwacht het ook echt niet.

5 jaar geleden

Dat heb ik ook gehad met een toetje van de Jumbo🙈 Maar dat is al maanden geleden, en er is niks gebeurd. Dus ik zou me niet zo druk maken als ik jou was....😊

5 jaar geleden

Reactie op CharleneSies

Dat heb ik ook gehad met een toetje van de Jumbo🙈 Maar dat is al maanden g ...
Klote jumbo😫🤪 gelukkig idd!

5 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

T was zo'n mousse inderdaad, volgens mij chocolade ofzo. De week erna een t ...
Gelijk gestraft voor mn vreetbui😫 ik hoef geen toetje meer voorlopig🤪😂

5 jaar geleden

Geen zorgen maken! Ik heb tijdje terug soep op waar Madeira in bleek te zitten. Toen zei m’n vk dat het zo weinig is dat je je er geen zorgen om moet maken. Dus in jouw geval zou ik dat ook niet doen

5 jaar geleden

Ik zou me niet al te veel zorgen maken. Ik heb een keer voor de grap uitgerekend dat je 80 toetjes zou moeten eten om niet meer te mogen autorijden (dus dan ben je nog niet eens dronken).... En zoals hieronder staat: het is nou eenmaal gebeurd, je kunt er nu niks meer aan doen. Gewoon vanaf nu niet meer pakken 😉

5 jaar geleden

Oh, die heb ik ook een keer gehad laatst. Heel klein beetje alcohol kan echt geen kwaad, dus geen probleem 😁

5 jaar geleden

Ik had ook de Liefmans 'alcohol free' gedronken. En toen ik goed keek zat er 0,3% in en stond er een logo op dat het niet mocht. Op internet gelezen dat de norm voor 'alcohol vrij' per land verschilt. Maar je lever filtert dit eerst voordat het bloed naar je baby gaat dus het kan weinig kwaad. Als je twijfelt toch even je VK bellen.