7 Reacties
één jaar geleden
Waarom is ze over naar peuterbed? Misschien mist ze de geborgenheid van een ledikantje? Of is ze er een keer uitgevallen en nu bang ofzo?
Ikheb geen idee hoor, gooi zomaar ff wat dingen op die in mn hoofd omhoog kwamen 😉
één jaar geleden
Het is een fase. Hier ook altijd goede slaper geweest en nu al ruim een week elke avond en nacht drama.. begon vanuit het niets, lijkt erg bang, maar als je dat vraagt zegt ze nee.. nagevraagd bij de peuterspeelzaal en die geven aan dat het bij veel kindjes rond deze leeftijd is, het is volgens hun een fase van een paar weken en dan is het opeens weer over.
één jaar geleden
Dat past helaas niet.. Ze is al 110cm dus er was bijna geen ruimte meer over. Soms denk ik, misschien hadden we beter een meegroeibed als tussenstap kunnen doen. Van 140x70 ofzo en dan wel met de zijkanten van een ledikant. Maar opzich slaapt ze daar al een paar weken goed in, meteen al. Tot een tijdje terug in de middag en dus nu 's nachts. Ik kan me niet voorstellen dat het daar aan ligt 🤷♀️ Bij de beide opa's en oma's slaapt ze in een 1 persoonsbed 's middags.. Zonder problemen nog dik 2,5 uur.
één jaar geleden
Doet ze nog een middagslaapje? Wij zijn sinds paar weken gestopt met het middagslaapje en sinds dien slaapt onze peuter snachts echt een stuk beter! Kindje moet daar wel klaar voor zijn natuurlijk 😊
één jaar geleden
Reactie op Maximumsnow
Het is een fase. Hier ook altijd goede slaper geweest en nu al ruim een wee ...
Precies hier ook. Ineens wilde ze 's middags niet meer slapen en is ze in de nachten ook bezig. Alleen hoe ga je dan om met een kind wat alleen maar huilt 's nachts en niet bij je wil liggen? Als ik in haar bedje ga liggen zet ze het ook op brullen "Beneden!"