12 Reacties

9 maanden geleden

Geen tips, wel herkenning.. Volg even

9 maanden geleden

Hier moet je gewoon even doorheen. Onze dochter ging dat ook zo. Niet slapen maar wel heel moe. Ze slaapt al een paar maanden niet meer in haar bedje maar doet nu soms wel een dutje op de bank. Terwijl ze dat eerst ook niet wilde. Denk dat belangrijk is om wel de ruimte te bieden om even te gaan slapen of even rustig op de bank te zitten of te liggen. Het wordt vanzelf beter maar kan heel pittig zijn met zo'n monster in huis hahahaha!

9 maanden geleden

Bij ons hoeft ze niet te slapen maar wel uitrusten in bed. Dan gaat ze met een boekje en haar knuffel zitten. Soms gaat ze nog een beetje in haar kamer rommelen maar ze blijft wel op haar slaapkamer. Dan hebben we zelf ook even rust. Ze slaapt dan niet en is natuurlijk alsnog hyper einde dag, maar er is nog wel een rustmoment in de dag voor haar en ons en dat scheelt toch.

9 maanden geleden

Hier hetzelfde, nu zet ik het haardvuur op Netflix aan, meestal valt ie dan binnen 5-10min in slaap

9 maanden geleden

Reactie op FNM

Bij ons hoeft ze niet te slapen maar wel uitrusten in bed. Dan gaat ze met ...
Dat levert hier dus ook gillen op...

9 maanden geleden

Reactie op Thvd2021

Hier moet je gewoon even doorheen. Onze dochter ging dat ook zo. Niet slape ...
Onze jongste eet heel traag dus ik zit met hem in de keuken en onze oudste zit op de bank met boekjes hij mag liggen of lezen tot de timer afgaat ... Gaat meestal redelijk oke aan het eind van de 25 minuten valt hij echt bijna in slaap en word hij opstandig haha

9 maanden geleden

Ik volg ook even! 🙈

9 maanden geleden

Geen tips, wel herkenning. Oudere dochter hadden we ook zo'n overgangsperiode.. super gezellig 😝

9 maanden geleden

Reactie op Irisiris

Onze jongste eet heel traag dus ik zit met hem in de keuken en onze oudste ...
Ja lastig dit! Ik heb er gewoon niet teveel aandacht aangegeven. Pushen in een bepaalde richting werkt toch niet (in iedergeval niet bij mijn dochter haha). Heb t op z'n beloop gelaten en nu kruipt ze zelf na de lunch op de bank en doet ze een dutje. En als ze niet wil slapen kijken we samen een filmpje, dan kan ik ook even bijkomen haha!

9 maanden geleden

Hee, wij hadden dit ook een paar weken. Hij wordt in juni ook 3. Maar afgelopen 1,5 week gaat ie weer bijna dagelijks naar bedje overdag. Afgelopen maandag sliep ie zelfs 3 uren. Dus wellicht toch waard om het over een paar dagen weer eens te proberen.

9 maanden geleden

Hebben wij ook ze word in mei 3. Ik ga de strijd naar bed brengen niet aan, ze zegt vaak ik liggen op de bank mama en dan slaapt ze daar even. Overigens slaapt ze snachts goed (niet wakker). Vaak klokje rond.

9 maanden geleden

Hier helpt het om het hyper moment voor te zijn. Ze gaat dus vaak 12.30 naar bed. Als ik het later doe dan slaapt ze ook niet.