6 Reacties

7 maanden geleden

Toch een voedzame avondmaaltijd of ipv vla kwark met meer eiwitten dat is meer vullend dan vla of knijpfruit. Slaapt hij nog en hoelaat gaat hij naar bed?

7 maanden geleden

Hij gaat om 19 uur naar bed en gaat dan vrijwel direct slapen. Sinds een paar maanden komt hij rond 2 uur standaard zijn bed uit. Hij pakt vaak zijn dutje niet meer, maar heeft het eigenlijk nog wel nodig. Want ondanks dat hij om half 5/5uur wakker wordt, is hij wel de hele dag moe. Dus oververmoeidheid zal ook een rol spelen.

7 maanden geleden

Ja, ik zou ook zeggen toch zorgen dat ie voor het slapengaan voldoende eet. Desnoods smiddags warm eten en savonds broodjes. Denk dat dat al verschil zal maken. Onze kids hebben beide een beker water op hun kamer staan, deze drinken ze geregeld leeg. Misschien helpt dat ook iets?

7 maanden geleden

Reactie op Thvd2021

Ja, ik zou ook zeggen toch zorgen dat ie voor het slapengaan voldoende eet ...
Misschien toch maar proberen.. 🤔 Beker water heeft hij, inderdaad.

7 maanden geleden

Ik dacht inderdaad ook gelijk zoals al benoemd misschien smiddags warm proberen? Zodat hij ‘s avonds in ieder geval brood binnenkrijgt. Hopelijk doet dat iets voor jullie! Lijkt me pittig steeds zo vroeg 😮‍💨

7 maanden geleden

Hier ook eentje die nu al zeker 2 maanden wakker is tussen 5u en 5u15 en dan niet meer slaapt. Ik probeer al een hele tijd met hem te praten over de reden van z'n wakker worden en hij zegt nu de laatste tijd ook "ik heb honger, ik wil melkje. Of een cracotte is ook goed" 😃 Hij is geen grote eter en zeker s avonds zijn het vaak kleine porties. Ik probeer sowieso iets te geven wat hij lust (bv. Bakje pasta erbij of brood op tafel). Hij drinkt ook nog een fles melk voor slapengaan. Dus of het nu echt honger is of meer gewoonte?? Ik weet het niet maar het begint echt wel door te wegen. Zoontje gaat moe naar school en komt stikkapot terug thuis 😭 en ook mijn humeur gaat er niet op vooruit...