4 Reacties

10 maanden geleden

Bij ons 🇧🇪-kdv was er onlangs ook een bezettingsprobleem en werd er gevraagd zoveel mogelijk zelf op te vangen. Deze dag werd niet aangerekend of van de respijtdagen afgehouden. Dat je minder mag gaan maar wel de volle pot moet betalen is echt van de pot gerukt en zou ik zeker aankaarten en desnoods hogerop aanvechten. Nu draai je er 2x voor op... Mss wel zeker eerst de kleine lettertjes goed lezen want je weet nooit welke fratsen ze daarin durven zetten. Succes!

10 maanden geleden

Ik zou het even bij de psz zelf navragen. Als het echt voor langere termijn zo is, zal er toch iets mee gedaan worden. Ik weet niet precies hoe dat zit met de betalingen want er bestaan meerdere regelingen voor (krijg je toelslag en/of betaald de gemeente een deel?) en de vakanties betaal je door. Of in ieder geval is het zo geregeld dat je elke maand evenveel betaald.

10 maanden geleden

Reactie op Sevyfay

Ik zou het even bij de psz zelf navragen. Als het echt voor langere termijn ...
Ja ik ga het even na vragen. Helaas krijgen wij bijna niets terug dus we betalen alles zelf.

10 maanden geleden

Reactie op Dropje2021

Bij ons 🇧🇪-kdv was er onlangs ook een bezettingsprobleem en werd er gevra ...
Ja dat dus. Ik werk voor mezelf dus het kost mij nu extra geld aan inkomsten die ik mis, en dan ook nog moet betalen voor geen opvang😅