Hallo Dames..
Heeft er iemand al ervaring met de Philips Avent flessen.
Kun je de aparte spenen op elke plaatsen?
En werkt dat airfree ventiel goed of lekt dan het flesje?
Ik zag ze in de aanbieding bij de kruidvat en heb er enkele besteld.
Ik heb deze gebruikt voor mijn eerste zwangerschap en ga ze nu opnieuw gebruiken. Zeer tevreden van. Je kan aparte spenen kopen ervoor. Het air ventiel werkt ook goed, nooit problemen mee gehad.
Enkel de paarse dozen gaan niet op de blauwe. Is best anders, ik ben meer tevreden van de blauwe en ga nu ook weer voor deze gaan.
Ik ben ook fan van dr Brown! Mijn kindjes hadden geen last van darmkrampjes. Later als ze wat ouder zijn zijn die flessen ideaal. Minder losse onderdelen 馃お Makkelijk schoon te maken hahahahah!
Ik heb zowel Philips Avent, Difrax en Dr. Brown gehad. Maar Dr. Brown vind ik veruit het fijnst! De Philips Avent ging ook wel oke, maar m'n zoontje kreeg daarbij ook behoorlijk veel lucht binnen. Hier ook een fan van Dr. Brown dus馃榿
Ik zou niet teveel bestellen beter eerst proberen of je kleine hem straks pakt. Wij hadden bij de eerste avent en bij de tweede dachten we oh makkelijk hup weer dezelfde, mooi andere flessen mogen kopen 馃檲 toen dr Brown genomen. Beide zijn fijn in gebruik vond ik鈽猴笍
De speentjes passen op elke vorm van hun flesjes. Ikzelf (kindbegeleidster) ben enorm fan van de 1-2-3-speentjes. Maar koop er inderdaad niet te veel, want niet elk kind neemt die fles
Heel tevreden. Ik heb de glazen uitvoering. Komt geen lucht in die flessen. Wat minder last van die buik krampjes. En 2 plastic uitvoeringen. Voor onderweg.