11 Reacties

5 jaar geleden

Volgensmij mag dit op je rug wel gewoon

5 jaar geleden

Ja hoor! Waarom zou dat niet mogen? Ik heb ook behoorlijke krampen en de verloskundige heeft me een warme kruik of pittenzak aangeraden om de spieren te ontspannen.

5 jaar geleden

Misschien van KipKep, wat je ook gelijk voor de baby kan gebruiken. Weet niet of het warm genoeg wordt vpor je onderrug (misschien als je t hoesje eraf haalt...)

5 jaar geleden

De vorige zwangerschap werd mij dit juist aangeraden door de vk. Hielp geweldig.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook een warme kruik op mn buik, is heerlijk!

5 jaar geleden

De vk raadde me het zelfs aan. Ik vroeg of de warmte geen kwaad kon; haar antwoord was "zolang je jezelf niet brand, kan het geen kwaad".

5 jaar geleden

Bedankt voor de reacties dames! Ik blijf hem gewoon lekker gebruiken. Ik maak hem sowieso niet gloeiend heet... dat is niet fijn natuurlijk hahaha

5 jaar geleden

Reactie op Odie

Ik gebruik ook een warme kruik op mn buik, is heerlijk!
Ik ook elke avond bij het slapen!

5 jaar geleden

Reactie op Tbk

Ik ook elke avond bij het slapen!
Haha, ik ook! Helpt ook als ik misselijk ben vaak.. :)

5 jaar geleden

Infra rood sauna dat is wel gevaarlijke warmte voor zwangere omdat die heel diep door dringt. Alle andere warmtes zijn oppervlakkig en zolang je je huid niet verbrand kan het geen kwaad hoor!馃憤馃徎馃槉

5 jaar geleden

Infra rood sauna dat is wel gevaarlijke warmte voor zwangere omdat die heel ...
Oh wist ik niet! Had bijna al enthousiast mijn infraroodlamp uitgehaald ter ontspanning. Dan hou ik het bij mijn kersenpittenkussentje 馃槉