13 Reacties

5 jaar geleden

Jup... combi van doodop zijn, en toch helemaal hyper 馃槀

5 jaar geleden

Jaa same

5 jaar geleden

Reactie op SanneT90

Jup... combi van doodop zijn, en toch helemaal hyper 馃槀
Had net hele hevige krampen kan nu echt niet meer slapen ben echt bang

5 jaar geleden

Als ik langer dan 10 min wakker lig, sta ik gewoon op. Halfuurtje in zetel zitten. Absoluut geen zin om te liggen draaien in bed ':)

5 jaar geleden

Ja heel herkenbaar, vooral het in slaap komen, als ik eenmaal slaap lijkt het wel.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde. Terwijl ik altijd de beste slaper ter wereld was. Ik hoefde maar naar mijn kussen te kijken. Maar nu.. En als ik dan slaap dan droom ik super raar en onrustig.

5 jaar geleden

Ja inderdaad. Slecht in slaap komen.. ohja en dan slaap je net.. Word je weer wakker omdat je naar de wc moet 馃ぃ

VRIEND

5 jaar geleden

Reactie op FloorBibi

Had net hele hevige krampen kan nu echt niet meer slapen ben echt bang
FloorBiBi Hoe gaat het nu met je?

5 jaar geleden

Reactie op HapPenis

FloorBiBi Hoe gaat het nu met je?
Gaat nu wel goed, de krampen bleven niet lang aanhouden ik denk misschien 6/10 minuutjes, denk dat ik zo wel ff de verloskundige praktijk ga belleb

5 jaar geleden

Ondanks dat ik 5x uit bed moet om te plassen.. en onwijs raar droom.. slaap ik best goed..馃構

5 jaar geleden

Nou hier is t slapen en alleen maar slapen.... Ik hoef maar de was op te vouwen en ik kan een half uur slapen.... Het is gewoon niet leuk meer... Ook in de avond ben ik zo weg.. Droom wel heel vaag.

5 jaar geleden

Ja hier. Laat in slaap vallen en vroeg weer klaarwakker. Overdag moe maar het lukt niet om in slaap te vallen voor een dutje... terwijl ik daar eerder geen probleem mee had馃槾

5 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Ja hier. Laat in slaap vallen en vroeg weer klaarwakker. Overdag moe maar ...
Precies dit. Ik houd alleen niet van dutjes doen, wordt daar naar wakker van. Dus lekker bankhangen