14 Reacties

5 maanden geleden

Julianatoren schijnt echt leuk te zijn. Over toverland hoor ik wisselende verhalen. Zelf Efteling abo alleen vanaf 4 moeten kids dan de volledige prijs mee betalen dus dan is het wel een duur grapje.. Maar zijn wel genoeg attracties waar ze in kunnen + speeltuintjes + sprookjesbos. Drievliet zijn wij vorig jaar geweest ik denk dat dat met 4 ook leuk is (en 1+1 kaartje gratis bij AH)

5 maanden geleden

Welke regio zit je ergens? Movie park Germany is ook heel leuk. Met een heel paw patrol stuk.

5 maanden geleden

De Waarbeek in Hengelo

5 maanden geleden

Wij zijn op z'n verjaardag naar Drievliet geweest, een grote hit. Park was echt groot zat, ze vinden vaak alles leuk waardoor ze alles willen. Oftewel: prikkels. En het is leuk als ze sommige dingen meerdere keren kunnen doen zonder het gevoel te hebben dat je dan nog door de rest van het park heen moet haasten.

5 maanden geleden

Hellendoorn

5 maanden geleden

Efteling! Alleen al het sprookjesbos kijken ze hun ogen uit .

5 maanden geleden

Sprookjeswonderland

5 maanden geleden

Land van Fluwel

5 maanden geleden

Julianatoren, Sanje's Safari

5 maanden geleden

Wij vonden de volgende pretparken een groot succes Duinenzate - Appelscha Puck en muck - Dongen Fien en Teun - molenwaard Sprookjes wonderland - Enkhuizen

5 maanden geleden

Reactie op Patrciaa

Efteling! Alleen al het sprookjesbos kijken ze hun ogen uit .
Haha ja ik deed hier gewoon 2,5 uur over met de kleuter voor het eerst hahaha

5 maanden geleden

Reactie op Madelon88

De Waarbeek in Hengelo
Deze inderdaad! Of oud valkeveen

4 maanden geleden

De Efteling is wel echt een mega grote hit hier

3 maanden geleden

Julianatoren Avonturenpark Hellendoorn Relatief kleine parken qua oppervlakte dus je hoeft niet zo ver te lopen en kunnen bij beide parken bijna overal in.