13 Reacties

5 jaar geleden
Ik zou morgen 6 weken ver zijn, dus nog niet mijn menstruatie tijd en net voor het eerst vers bloed op inlegkruisje gezien. Ik schrok me rot.. weet niet of het daarbij blijft of toch een mk is.. vind het enorm spannend en weet niet wat ik moet voelen.. als het niet goed is dan wordt dit de vierde mk op een rij馃様

5 jaar geleden
Reactie op Okja
Oh nee ik snap dat je daar heel erg van schrikt! :( ik schrok vanmiddag ook ...
Ik heb nog niet gebeld, ik ga morgenochtend bellen. Ik heb 2mk en 1ma achter de rug en als deze ook niet ok is wordt het de vierde wat ik absoluut niet zou willen.. ik hoop dat het onschuldig is.

5 jaar geleden
Reactie op Okja
Hai! Heb je gebeld hoe is het nu??? Bij mij nog steeds geen verder bloedver ...
Ik ben gisteren langsgeweest. Volgens mijn berekening zou ik 6 weken zijn en vk zag alleen een eidooier en gaf aan dat ik rond 5+3 weken zit. Rond deze termijn is het dus normaal dat ze nog geen duidelijk vruchtje ziet. Volgens vk zag alles er goed uit mits ze mijn verhaal niet zou kennen. Alleen heb ik vaak een regelmatige cyclus en al 3mk gehad, waarvan ik denk dat deze ook niet verder zal groeien. Bloeden is gestopt gelukkig. Het bleef bij die ene keer op mijn inlegkruisje en een aantal keer afvegen dezelfde avond. De volgende dag alleen oud bloed afgeveeft wat overbleef. Volgende week donderdag ga ik terug. Of het is gaan groeien wat ik niet denk of wat we al vermoeden dat het weer een mk gaat worden.. het is slopend.

5 jaar geleden
Reactie op IkkeL
Voor jou ook trouwens succes. Zie dat je in een vergelijkbare situatie zit. ...
Dankjewel! Heel lief van je. Het valt idd niet mee. Aan de ene kant valt het mee om te wachten tot volgende week als ik er niet aan denk of denk van het is er toch niet meer dus van het is wat het is, maar aan de andere kant plopt een hoopje en denk zou er misschien toch een wonder aan het groeien zijn... pdff gewoon vermoeiend dit gewoon soms ook een mindf.ck.