7 Reacties
één jaar geleden
Ik snap dat je het zo voelt idd, maar dat het verkeerd is lijkt me niet.
Wat misschien wel nog een handige tip is, heb je een jongere van 13 of 14 jaar in de buurt wonen die je goed kent? Dan kun je die misschien laten oppassen of de hond laten uitlaten en dan een klein zakcentje geven. Vaak vinden ze dat echt leuk op deze leeftijd
één jaar geleden
Reactie op Ajvw
Ik snap dat je het zo voelt idd, maar dat het verkeerd is lijkt me niet.
Wa ...
Hebben wij inderdaad ook over nagedacht maar wij kennen hier helaas geen jongeren.. zijn ook al een tijdje opzoek naar een oppas voor de meiden voor als we een keer een avondje weg willen maar daar komen we ook niet echt uit. Laatst een meid van 14 gevonden maar die wilde 7,50 per uur 😅🙊
één jaar geleden
Wij hebben ook een hond. Als de kinderen savonds op bed liggen laat ik de hond nog gewoon ‘even’ plassen. Wel in de straat, hooguit naar het eind en weer terug. Vlak voor of na het avondeten lopen wij een extra groot rondje met z’n alle. Hoe dan ook, heb via een app op mn telefoon altijd zicht op de kindjes mocht wr wat gebeuren dus misschien is dat ook wat voor jullie.
MOD
één jaar geleden
Reactie op momoftwoundertwo
Hebben wij inderdaad ook over nagedacht maar wij kennen hier helaas geen jo ...
7,50?!?!😱 Zoo die heeft ze nogal😅 Dat is het dubbele van het minimumloon, voor (meestal) niks doen🙈
Als je je babyfoon hebt is er niks aan de hand toch. Wij zitten zo vaak de hele avond bij de buren verderop in de straat. Babyfoon aan en af en toe even binnen kijken.