11 Reacties

3 jaar geleden
Ik werk zelf in de kinderopvang. Maar als het goed is heb je bij je intake informatie gehad over ziekte beleid of misschien staat het op hun site. Bij ons zijn de regels bij 38,5 informeer je wel de ouders zijn ze echt alleen maar aan het huilen adviseren we om op te halen maar vaak kijken we het wel nog even aan. Bij 39 moet een kind wel opgehaald worden

3 jaar geleden
Reactie op BM08
Ik werk zelf in de kinderopvang. Maar als het goed is heb je bij je intake ...
Maar klopt het dan ook dat kinderen niet mogen slapen ? Wij hebben geen ziektebeleid meegekregen.

3 jaar geleden
Reactie op LENTEBABY2021
Maar klopt het dan ook dat kinderen niet mogen slapen ? Wij hebben geen zie ...
Dat is dus heel verschillend hoe het beleid is. Dus hoop dat je ergens het beleid kunt vinden. wij laten ze wel nog slapen maar weet bij mijn oude werk was 38,5 naar huis en mochten ze niet meer slapen. Dat is dus echt per organisatie verschillend. Als je het niet kan vinden kan je misschien mailtjes sturen naar manager met vraag dat je graag de huisregels/beleid wilt inzien/ontvangen

3 jaar geleden
Reactie op Meimamma
Even een vraag.. waarom mogen ze dan niet slapen?
Jaa dat vroeg ik me dus ook af!

3 jaar geleden
Bij ons op de opvang moeten de kindjes ook opgehaald bij koorts. Sinds corona zijn ze daar nog strenger mee, is ons in iedergeval duidelijk verteld bij de intake 😋