16 Reacties
2 jaar geleden
Het is iets wat fijn voelt en ze daarom herhaalt denk ik. Ze is nu nog te jong denk ik om er iets mee te doen. Ik zou zelf haar het niet op je schoot laten doen maar dat is mijn gevoel.
Knuffel en bij jullie is natuurlijk vertrouwd en voelt goed.
Misschien heeft het consultatiebureau tips? Er zijn heel veel kinderen die het doen en het is ook iets wat normaal is maar misschien niet zo voelt? Snap dat het ongemakkelijk kan zijn in andere situaties maar je wilt het ook niet negatief maken.
2 jaar geleden
Reactie op Sellie21
Het is iets wat fijn voelt en ze daarom herhaalt denk ik. Ze is nu nog te j ...
Consultatiebureau kan ik inderdaad om raad vragen, daar moet ik deze week heen!
Ik laat haar gewoon rustig doen, misschien is het ook een vorm van ontprikkelen? Geen idee…
Als er bezoek is vinden ze het raar als ze dat doet, wij vinden het ook redelijk onschuldig maar die commentaar van andere is soms niet fijn.
2 jaar geleden
Reactie op Sikka
Consultatiebureau kan ik inderdaad om raad vragen, daar moet ik deze week h ...
Ja dat van ontprikkelen kan ook zeker! Ja met bezoek erbij snap ik dat het anders is maar goed ze is nog zo klein, je kan het haar ook niet uitleggen. Heb je nog tips van cb gekregen?
2 jaar geleden
Ons zoontje doet exact dit ook! Idd vooral als hij moe is. Dan ligt hij op z'n buik, drukt zn knuffeltje onder zich en 'rijdt' er dan tegenaan. Lijkt hij rustig van te worden. Kan best dat het het knuffelhormoon aanmaakt. Ook zoals wanneer volwassenen knuffelen of sex hebben. Kan dat hij daardoor ontspant. Is volgens mij best normaal maar ik ga volgende week ook even bij het cb vragen als we er zijn voor vaccinatie.
2 jaar geleden
Heel normaal gedrag, ik laat hem gewoon. Het komt sporadisch voor en dan maar enkele seconden. Ik denk dat het comfort geeft, ik ben 27 en wiebel mijzelf ook nog in slaap haha.