39 Reacties
4 jaar geleden
Dewi is nu 4 mnd 3 wkn ik doe 1 eetlepel rijstebloem in laatste fles en ze slaapt goed door de nacht.
4 jaar geleden
Bestaat rijstebloem vanille niet meer trouwens? Als ik vragen mag 😅😂kan ik nergens meer vinden
4 jaar geleden
Ik heb net mijn zoontje voor het eerst rijstebloem gegeven, een eetlepel door de borstvoeding 180 cc. Even afwachten of hij hier beter op doorslaapt.
Wat voor soort speen gebruiken jullie? Ik had een dokter Brown speen fase 2 gebruikt, maar mijn zoontje was 45 minuten aan het drinken, normaal heeft hij in 15 minuten de fles leeg.
4 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Bestaat rijstebloem vanille niet meer trouwens? Als ik vragen mag 😅😂kan i ...
Daar heeft mijn moeder het ook steeds over haha moet je even googlen .. is wel te bestellen volgensmij
4 jaar geleden
Reactie op Nadine W
Ik heb net mijn zoontje voor het eerst rijstebloem gegeven, een eetlepel do ...
Ach dan was ik ermee opgehouden zo zielig heb ook fase 2 speen maar nee dat werd niks je hebt ook een pap speen van dr brown
4 jaar geleden
Reactie op petra2309
Niet. Papflesjes zijn behoorlijk zwaar voor de darmpjes van babies. Lekker ...
Hier wel. Slaapt daardoor van 23.00-7.30. Daarvoor nooit.
4 jaar geleden
Hier wel. Slaapt daardoor van 23.00-7.30. Daarvoor nooit.
En geef je dan elke avond 1 fles?
4 jaar geleden
Reactie op iamaboymom
En geef je dan elke avond 1 fles?
Ja rond 22.30. 180+6 met 2 schepjes rijstebloem.
4 jaar geleden
Ik vind het maar knap de hoeveelheid die baby's drinken, mees is over een week 4 maanden en ik krijg er met moeite 115 cc in, en de laatste fles hooguit 80 cc ik denk als ik rijstebloem geef dat hij dan te snel vol raakt... en nog minder voeding binnen krijgt, ik hoopte op rijstebloem vanille in de hoop dat hij dan meer drinken gaat, maar blijkbaar is dat er niet meer, bovendien er staat kan koemelk bevatten lees ik net en hij is allergische.
4 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Ik vind het maar knap de hoeveelheid die baby's drinken, mees is over een w ...
Hoeveel flesjes geef jij per 24u. Mijn Lars dronk ook altijd onder de 120. Nu na zijn sprong en slaapregressie 120 of 150 en fles van 18:00 voor het slapen eindelijk 170 sinds 3 dagen
4 jaar geleden
Reactie op Jstien
Hoeveel flesjes geef jij per 24u. Mijn Lars dronk ook altijd onder de 120. ...
Ik geef er nog steeds 6 omdat hij anders echt te weinig binnen krijgt, ik hoop het hier ook na de sorong dan, hij is 17 weken en 3 weken te vroege geboren dus sprong 4 is over een paar dagen 😥😂
4 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Ik geef er nog steeds 6 omdat hij anders echt te weinig binnen krijgt, ik h ...
Ik zit ook op 6 per 24u nu heel af en toe komt ie in de nacht niet dus dan 5 flessen. Suc6 met de sprong! Bij mij was het drama. Fles weigeren amper drinken. Reflux etc etc en vooral geen slaapjes willen doen.
4 jaar geleden
Ik ben zoekende naar een “papfles” voor mijn kleintje met KMA..
Welke gebruiken jullie daarvoor?
4 jaar geleden
Reactie op CRMN•
Ben ik ook benieuwd naar. Hier vd week rijstebloem geprobeerd maar lijkt da ...
Heeft je kleintje ook een kma en welke heb je geprobeerd?