6 Reacties
4 jaar geleden
Onze zoon heeft nu denk 3x vlekjes over z'n buik hals en wangen gehad, een keer ook over z'n armen en benen. De eerste keer kwam het door het rsvirus en de tweede keer was hij ook ziek met koorts en de derde keer is nu.. we denken aan het rs virus of iets vergelijkbaars. Ook qua klachten.
De eerste keer had hij ook dat hij bijna niet meer dronk en daarmee zijn we dus uiteindelijk naar ha/ziekenhuis geweest. Wel pittig geweest maar hij was toen 6 weken oud.
Nu is hij nogsteeds vrolijk en eet prima, af en toe wat verhoging en ontzettend verkouden. Maar over het algemeen komt hij over als tevreden.
Ik hou hem gewoon goed in de gaten.. als ik jou bericht lees zou ik hetzelfde doen en niet onnodig ongerust worden ;) als het niet goed is, dan geeft je kleine meid het aan!
4 jaar geleden
Als je het niet vertrouwd en het zit ook in der mond kan je altijd nog de huis artsen post bellen.
Ook zijn er meer vlekken ziektes, Zoals hand, voeten, mond ziekte enz. 24baby heeft er een duidelijk artikel over. Die kan je even Googlen.
Veder is de maatstaf, als ze eet, drinkt, poept, plast en ze heeft geen hoge koorts is het mantra hou het in de gaten maar waarschijnlijk gaat het vanzelf over
4 jaar geleden
Reactie op RomyTTT
Inmiddels zit ze helemaaaal onder. Zelfs in dr mond. Toch waterpokken???

Als er blaasjes opkomen is de kans heel groot dat het de waterpokken zijn
4 jaar geleden
Klinkt als wat de kleine hier nu heeft. Zij heeft bultjes (begon als vlekjes) in haar gezicht en ook een rood oorschelpje. Vrijdag foto naar de huisarts gestuurd op verzoek van de assistent, maar niks meer gehoord en niet meer te bereiken. Flut praktijk. De kleine is verder helemaal haarzelf, dus maak me niet direct druk. Denk zelf ook waterpokken. Wel goede timing, want dinsdag is ze jarig 😅