9 Reacties

5 jaar geleden

Is het niet een omgekeerde puisje ? Die zijn meestal hard en rood maar omdat ze van binnen uit zijn zie je verder niks dan dit

5 jaar geleden

Het lijkt een onderhuids puistje? Kan soms flink rood en warm worden. Maar gaat vaak ook vanzelf weer weg.

5 jaar geleden

Maar bij twijfel kan je altijd even de vk of huisarts bellen!

5 jaar geleden

Je kan vragen of je de foto kan sturen naar de huisarts als je het niet vertrouwd, sommige huisartsen hebben tegenwoordig een whatsapp of email waar je dit soort dingen kan laten zien.

5 jaar geleden

Ik werk als assistente bij de huisarts. Ik raad je aan om morgen een paar scherpe foto’s te sturen per mail. Van iets verder af dan deze foto is beter zodat de arts goed kan inzoomen! Wij deden altijd al foto’s versturen van huid /eczeem plekjes maar sinds covid is dat toegenomen. Het werkt goed maar het belangrijkste is dat de foto scherp is!

5 jaar geleden

Ik heb dit regelmatig, bij zijn het gewoon puistjes

5 jaar geleden

Heb ik ook.. trekt bij mij na een paar dagen weg en komt dan weer op een ander plekje terug. Denk idd een puisje of irritatie

5 jaar geleden

Veel zeggen gewoon puistje oid. Denk dat ik nog even wacht, als ik er meer last van ga krijgen/het erger wordt, of er iets anders zorgwekkends ik ga ik navragen bij mijn ha of ik ze een foto kan sturen.

5 jaar geleden

Kun je geen e consult aanvragen als je twijfels hebt? Of foto indienen?