Hoi,
Sinds 2 dagen heb ik een rood bultje op mijn borst. Bij aanraking een klein beetje gevoelig. Als er geen sneeuwstorm verwacht werd en daarna enorme vrieskou had ik ergens deze week ff voor de zekerheid de ha gebeld. Maar heb geen auto, durf niet te fietsen nu en het is te ver lopen. Het ov neem ik niet vanwege de corona (heb verhoogd risico). Ik heb ook geen verloskundige in de buurt, want ben medisch dus alles in het ziekenhuis en dat is nog verder weg. Ik weet dat het waarscheinlijk niks is. Kan geen hele mooie foto maken, heb de mooiste bijgevoegd, maar die is alsnog erg wazig.... Iemand een idee? Heb er verder niet veel last van, maar aangezien ik ze binnenkort hard nodig zal hebben als melkfabriekjes ben ik er toch wat allerter op.
Je kan vragen of je de foto kan sturen naar de huisarts als je het niet vertrouwd, sommige huisartsen hebben tegenwoordig een whatsapp of email waar je dit soort dingen kan laten zien.
Ik werk als assistente bij de huisarts. Ik raad je aan om morgen een paar scherpe foto’s te sturen per mail. Van iets verder af dan deze foto is beter zodat de arts goed kan inzoomen! Wij deden altijd al foto’s versturen van huid /eczeem plekjes maar sinds covid is dat toegenomen. Het werkt goed maar het belangrijkste is dat de foto scherp is!
Veel zeggen gewoon puistje oid. Denk dat ik nog even wacht, als ik er meer last van ga krijgen/het erger wordt, of er iets anders zorgwekkends ik ga ik navragen bij mijn ha of ik ze een foto kan sturen.