6 Reacties

3 maanden geleden

Misschien even laten plassen als jullie naar bed gaan? Dan is de slaapdrang nog groter en valt ie hopelijk sneller/makkelijker in slaap.

3 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Misschien even laten plassen als jullie naar bed gaan? Dan is de slaapdrang ...
Dat ik hem dan dus wakker maak bedoel je?

3 maanden geleden

En als je zijn potje op zijn kamer zet? Dan ziet hij misschien zelf de oplossing? Onze zoon roept ook als hij moet plassen/buikpijn heeft (die is dan inderdaad over eens hij geplast heeft) maar dat is vaak net tegen de wekker aan, en hij is dan ook niet overstuur.

3 maanden geleden

Reactie op PietjeP

Dat ik hem dan dus wakker maak bedoel je?
Ja precies. Wellicht dat ie dan wat minder wakker wordt omdat ie nog geen pijn heeft en het eerder op de avond is ipv snachts wanneer hij al meer slaap heeft gehad en daardoor minder slaapdrang/moeilijker in slaap komen.

3 maanden geleden

Oooooow DANK jullie wel 馃榿! Afgelopen nacht het potje op z鈥檔 kamer gezet, het goed met hem doorgesproken en het werkte! Hij heeft niet gehuild, zelf geplast en riep me pas rond 5 uur omdat hij dorst had. Ligt nu nog heerlijk te slapen 馃挙. Super! Ik gunde het hem en onszelf zo, een goede nacht 馃槄馃槃. Thanks voor jullie tips!馃挋

3 maanden geleden

Reactie op 2021Baby1

Misschien even laten plassen als jullie naar bed gaan? Dan is de slaapdrang ...
Dit hebben wij inderdaad de eerste paar weken gedaan nadat hij zindelijk was. Ging prima. Daarna viel hij ook makkelijk weer in slaap, gewoon lekker tot de ochtend. Nu is het niet meer nodig.