16 Reacties
5 jaar geleden
Tocotolin, is een dun glazen flesje. Kan je gewoon bij bijv de jumbo halen. Is rond de 5 euro ofzo. Is heel veelzijdig in gebruik. Google maar eens. Kan geen kwaad tijdens zwangerschap mist normaal matig gebruik. Ook lekker voor je spieren, op je tong voor meer adem, tijdens sport, voetenbad.
Of gewoonweg even stomen voordat je gaat slapen.
Ik heb er ook veel last van, vooral de holtes. Veel hoofdpijn idd vaak ook achter een oog. Heel vervelend. Ik heb het ook vaker in de herfst en winter is 😏
5 jaar geleden
Ughh ik snap je helemaal! Bij mijn vorige zwangerschap kwam het wat later de verstopte neus, maar wel de hele zwangerschap last van gehad helaas en zonder hoge bloeddruk 😢Nadat ik was bevallen was het over 🙈 Ik kon er verder niks aan doen helaas...
5 jaar geleden
Ik heb een neusspoeler gehaald en daarmee reinig ik nu elke dag mijn neus en de holtes met alleen water en wat zout. Bij mij helpt het heel goed...het is in het begin wel even wennen. Mijn man gebruikt het nu ook😂
5 jaar geleden
Ik heb inmiddels de huisarts gebeld aangezien ik echt geen lucht kreeg in de nacht door mijn neus. Had al 1 week Otrivin gebruikt maar dit werd ook niet langer dan 1 week aangeraden volgens de bijsluiter als je zwanger bent. Heb nu de neusspray van de foto op recept gekregen, echt een enorme verlichting! Mijn bloeddruk is tot nu toe bij iedere controle gewoon goed dus ik denk echt dat het door opgezette neusslijmvliezen komt, hopelijk heb je iets aan mijn reactie!