Ons zoontje van 6 weken heeft veel last van krampjes. We gebruiken nu zo鈥檔 2 weken sab simplex. Minder krampjes maar hij poept bijna niet meer. Heeft hier veel last van. Ik twijfel of dit door de sab simplex kan komen?
Ons zoontje had dit de eerste dag ook ik doe sochtends smiddags en savonds 7 druppels en andere voeding 3 of 4. Daarnaast doe ik dan bij die voeding 10 a 20 cc meer water heeft geen krampjes meer en kan goed poepen wellicht helpt dit bij jullie ook
Ik gebruik voor mijn zoontje van 6 weken ook sab simplex maar ervaar niet dat hij hierdoor verstopping krijgt. Ik doe voor sowieso altijd 10 cc extra water in de fles. Hij had in het begin ook moeite met poepen, maar dit komt nu op gang.
In de kraamweek kreeg ik advies van de verloskundige om 1 druppel olijfolie in de fles te doen. Gewoon bij 1 fles. Echt niet meer als 1 druppel. Misschien dat je dat nog kan proberen. Dus gewoon bij 1 fles (niet bij alle flessen) 1 druppel olijfolie.
Geef je flesvoeding of borstvoeding? Misschien dat het niks uit maakt, maar na 6 weken zijn de darmen ook wat meer gewend aan de voeding, en gaan ze ook minder poepen.
Ons zoontje van bijna 7wkn heeft ook last van krampjes en heeft laatst ook 1 week niet gepoept maar toen gebruikte ik nog niks tegen de krampjes.
Nu sinds een week infacol, ik weet niet of het heel veel helpt dus ga straks starten met sab simplex.
Bij ons komt de verstopping dus niet daarvan.