7 Reacties

3 jaar geleden

Daarom heb ik mijn salon tafel weggehaald heeft ie ook meer ruimte om te spelen🤣😅

3 jaar geleden

https://www.wehkamp.nl/kave-home-salontafel-blackhill-80x80-cm-16883066/ Deze heb ik gekocht omdat ik ook een salontafel had die makkelijk omviel. Hij is er ook in grote maat. Bij goossens hebben ze hem ook.

3 jaar geleden

Bij ons eerste kindje hadden we 2 ronde salontafels met elk 3 poten. Dat bleken dus kieptafels wanneer beep erop leunde. Toen beep 2 kwam deden we die tafels naar zolder voor zolang nodig en kochten we zo’n super voordelige fineer salontafel van Ikea 😆. Met scherpe hoeken maar daar heb je van die beschermers voor. Tijdens de zwangerschap van beep #3 was ik die tafel alleen zó beu... toen beepje een paar maanden was hebben we die tafel weggedaan en nu zitten we zonder salontafel en die extra loopruimte is met 3 kindjes waarvan 2 graag tikkertje, kunstjes op bank en weet ik wat voor ren en pak spelletjes doen eigenlijk wel lkkr. De ronde tafels staan nog steeds op zolder. Ergens. Voor ooit. En ik denk dat we nu eerder voor van die kleine hoge aanschuif bijzettafels gaan. Een keer. Voor nu staat m’n koffie vaak veilig in de vensterbank

3 jaar geleden

Reactie op suusjej

Bij ons eerste kindje hadden we 2 ronde salontafels met elk 3 poten. Dat bl ...
https://www.ikea.com/nl/nl/p/lack-salontafel-wit-gelazuurd-eikeneffect-40431535/ deze hadden we. Staat als een huis en makkelijk schoon te maken

3 jaar geleden

Ik zit te denken om een groot dienblad op de poef die bij onze bank hoort te plaatsen en die als salontafel te gebruiken

3 jaar geleden

Wij hebben een massief houten tafel van Teak. Die krijgt ze ècht niet om😅 Misschien eens kijken op marktplaats. Soms staan er massief houten tafeltjes op voor leuke prijsjes. Even schuren en met een olie/wax (of verf) naar wens kan je hem volledig naar wens maken.

3 jaar geleden

En welke is het geworden? Wij gaan binnenkort verhuizen en zijn ook op zoek naar een andere salontafel 😊