14 Reacties

4 jaar geleden

Oepsie... ik zie dat het topic er twee keer in staat... geen idee hoe dit is gebeurd馃槄

4 jaar geleden

Ja hoor heeft de mijne ook! Geen idee wat het is.

4 jaar geleden

Hier ook een kleine bellenblazer. Ik weet niet meer precies waardoor het komt, maar ik dacht niet dat het kwaad kon 馃槉

4 jaar geleden

Had mijn zoontje vorige week ook. Maar geen idee wat het betekent馃し

4 jaar geleden

Die van mij ook al sinds ze 2 wk was. 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ Geen idee waardoor het komt.

4 jaar geleden

Ik volg, dacht dat dit normaal was maar was gewoon gevoel. Is ze blijven doen, nu 9 weken. En sinds 4-5 weken ook heel veel kwijl, echt, h茅茅l veel

4 jaar geleden

Ooh wat een opluchting馃槄 hij doet het wel al langer, dacht ook dat het geen kwaad kon.. maar begon nu toch te twijfelen馃榿

4 jaar geleden

Ons Lien deed dat hier ook al supervroeg.

4 jaar geleden

Die van mij doet het ook al 1,5 tot 2 weken. Echt een bellenblazer met soms wat kwijl 馃槄 dat is waarschijnlijk gewoon normaal als ik het zo lees aangezien de kinderen van hier in deze topic het ook hebbeb

4 jaar geleden

Ik had ergens (weet begod niet meer waar) dat dit super normaal is en bij de ontwikkeling hoort. Ons mannetje (bijna 8 weken) doet dit ook al een poosje.

4 jaar geleden

Vriendinnetje van mij zei dat het ook kan zijn dat er dan nog iets dwars zit, last van zijn/haar maatje heeft. Weet ik dus niet zeker hoor!

4 jaar geleden

Maatje moet natuurlijk maagje zijn. 馃槉

4 jaar geleden

Dan is je kindje een beetje misselijk. Niets om je zorgen over te maken. 馃槉 Onze knul deed dit al in de eerste dagen en de kraamverzorgster vertelde dat. Hij doet het nu nog steeds.