Hallo allemaal,
Gisteravond de 20-weken echo gehad. Mijn kleine man zat netjes binnen de lijntjes maar scoorde wel steeds net onder het gemiddelde qua maten. De echoscopiste zei dat het geen grote baby is en verder was alles gelukkig goed. Hoe was dit bij jullie?
Ikheb echt totaal andere getallen dan jij, maar geen idee wat het betekent馃ぃ. Onze 馃挋 was gemiddeld en alles was goed zei ze.
HC 67, AC 34, BPD 53, FL 55, TCD 87
Ik wist niet dat je een rapport zou kunnen mee krijgen. Ze zei dat alles gemiddeld keurig is. Ik kom in het zh voor alle controles aangezien ik MS heb. Ik ben al allang blij dat alles goed is, daar heb ik eigenlijk geen aanvullende informatie voor nodig!
Ik heb helaas niet zo een lijstje meegekregen waarop zichtbaar is in hoeverre dat onze kleine meid qua groei naar boven of beneden afwijkt van het gemiddelde.
Alles was goed en over het geheel genomen zou ze op plek 40 zitten van de 100 qua grootte dus nog netjes gemiddeld.
Wel heeft ze een kleiner hoofdje, net zoals deze mama in sp茅.
De echo was bij 19+3 weken zwangerschap.
Het gewicht werd geschat op 285 gram.
Hoofdomtrek HC: 15,46 cm
Buikomtrek AC: 14,18 cm
Afstand oor tot oor BPD: 41,9mm
Lengte bovenbeen FL: 30,4 mm
Ik heb wel een lijstje meegekregen met een echo, omdat ik een marginale insertie van de navelstreng in de placenta heb. Verder staat de groeicurve er ook op. Bij onze kleine is alles aan de grote kant (benen lang, hoofdje groot, bolle buik, ligt een week voor qua gewicht), maar werd door de echoscopiste niet als afwijkend gezien. Deze lijst sturen ze digitaal ook aan de verloskundige.
Ik heb ook geen lijstje meegekregen, wel werd ons verteld dat alles goed was. Uitgerekend op 13 mei en alle metingen lieten een datum tussen 11 en 15 mei zien, dus het ging goed met onze kleine meid zei hij. Gewicht heb ik wel onthouden, 275 gram bij 19+1
Ik heb ook geen lijstje meegekregen, wel werd ons verteld dat alles goed wa ...
Ooo tof, ik ben vandaag geweest, en hier alles goed 19w4d ben ik normaal en ben uit gerekend 14 mei en stond op echo 16 mei moja. Kleintje weegt ook 275 gram
Hier geen lijstje mee gekregen. Ook geen idee of er iets boven of onder het gemiddelde zat. Het was gewoon allemaal goed volgens de echoscopiste.
Denk dat dat het belangrijkste is toch?