20 Reacties

4 jaar geleden
Wij gebruiken hoeslakentjes en moltons van de Hema. Maat ledikant.
De moltons zijn qua maat ledikant goed. Hoeslakens iets te groot maar die kan je wel mooi wegvouwen aan de onderkant.
Schrik alleen niet als de kraamhulp het bedje veel korter opmaakt. De voetjes van je kindje raken het voeteneinde.
Succes met shoppen 😘

4 jaar geleden
Ah meer mensen die dit bedje hebben 😍. Wij moeten eerst verhuizen dus bij ons komt die later maar ik vraag me dus af of er een aerosleep matras in kan? Met stand ledikant zeg maar. Weet iemand dat toevallig?

4 jaar geleden
Meestal kan je hoeslakens goed wegstoppen onder het matrasje. Is ook vooral voor de eerste weken/maanden. Daarna kunnen ze wilder gaan slapen en is een slaapzakje handiger.
Wat betreft de molton, zorg dat je de eerste tijd geen molton met plastic laagje hebt zodat het wel ademt ;)

4 jaar geleden
Wij gebruiken deels sebra hoeslakens en deels gewone 120x60. Molton zonder plastic laagje inderdaad, gewoon ledikant maat past prima. Wij hebben zelf geen aerosleep matras, ook nooit gemist. Maar wellicht kan je zo’n topper van aerosleep erop doen?

4 jaar geleden
Wij gebruiken deels sebra hoeslakens en deels gewone 120x60. Molton zonder ...
Helaas werkt alleen een topper van aerosleep niet

4 jaar geleden
Reactie op RobinRosanne
Helaas werkt alleen een topper van aerosleep niet
Ah oké, hier raadde kraamzorg de eerste weken aerosleep af. Daarna nooit meer overwogen, dus ben er niet echt in thuis 🙈

4 jaar geleden
Vandaag besteld dus lees mee! Woensdag kan ik het ophalen! Wat zijn de tips voor leuk beddengoed??

4 jaar geleden
Reactie op Cherlain
Wauw mooie laken! Waar komt die vandaan als ik vragen mag?
Dankje! Besteld in Australië 🙈 https://garzieandmay.com.au/collections/boho-palm/products/mini-kantha-boho-palm

4 jaar geleden
Reactie op max1987
Dankje! Besteld in Australië 🙈 https://garzieandmay.com.au/collections/boh ...
Dankjewel lieverd! 😘

4 jaar geleden
Reactie op lalalola
Ik heb zoals hieronder vermeld stond een hoeslaken gekocht van 120x60. Maar ...
Ik heb 120*60 hoeslakens en molton van Meyco, Jollein en Hema, dat past prima!