6 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op milanoorliam
Teveel prikkels aan het verwerken!
Ja dat dacht ik ook. Dus ik houd haar maar af en toe thuis. Ze vindt school wel heel leuk
3 maanden geleden
Ja hier ook echt helaas. Ze is 1 juni gestart, het was echt een klein duiveltje de laatste weken voor de zomervakantie. In de vakantie hadden we weer een heel ander kind, zo lief en rustig 馃槄 nu school weer begonnen is sinds 1 september weer steeds bal hier in huis, ook al houden we haar al 1 keer in de week thuis. En zij ging hiervoor al bijna 2 jaar 2 ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal. Ik moet wel zeggen dat ik momenteel ook 31 weken zwanger ben en haar zusje ook echt terror is op het moment dus misschien voelen ze ook het eea aan?
3 maanden geleden
Hier ook herkenbaar! Ik wilde zelf net een topic openen. Ons zoontje is na de zomervakantie gestart (is van mei 2021), maar ik herken hem absoluut niet terug. Brutaal, boos, driftbuien, heel hard schreeuwen. Hij ging wel altijd twee dagen naar de opvang, daar was hij de grootste en nu natuurlijk weer de 'kleinste'. Heel gevoelig lief mannetje van zichzelf, verwerkt ook veel prikkels en neemt alles in zich op. Naast nieuwe school ook nog een nieuwe BSO. En last van zijn oortjes (ontsteking, buisje zit los). Vind het behoorlijk pittig, vooral omdat hij echt niet zo van zichzelf is en ik merk dat hij nabijheid zoekt maar wel op een hele heftige manier. Vind het fijn om mee te lezen, want momenteel heb ik even een hekel aan de basisschool haha. Hij vindt het overigens wel heel leuk
3 maanden geleden
Reactie op Ilmi
Hier ook herkenbaar! Ik wilde zelf net een topic openen. Ons zoontje is na ...
O mijn dochtertje vindt het ook heel erg leuk. Thuis snel huilen maar ook veel willen knuffelen. De emoties zijn allemaal dubbel zo heftig lijkt het