6 Reacties

3 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk eind december, ons zoontje is dan 18 maanden. Ik denk dat ik ga voor maat 92 qua skipak en daaronder dan thermo ondergoed voor als het echt koud is. Als het wat minder koud is, kan een maillot goed denk ik en een shirt. Verder natuurlijk snowboots, wantjes en muts/sjaal. Skipak maat 86 ga ik ook bestellen, want soms vallen zulke winterpakken juist heel groot uit. Ik wil er sowieso 2 meenemen, want ik denk dat ze flink nat worden van de sneeuw. En ik doe een skipak van 1 stuk en niet een losse broek/jas.

3 jaar geleden

Waar ga je ze bestellen? Ik ben bang dat ze te dun of niet waterdicht genoeg zijn

3 jaar geleden

Reactie op ThesB

Waar ga je ze bestellen? Ik ben bang dat ze te dun of niet waterdicht genoe ...
Ik ga ze tweedehands kopen, maar check dan wel even het merk/model op reviews.

3 jaar geleden

Skipak uit 茅茅n stuk, want dat is warmer. Van alles 2x, zodat je droge reserve hebt en verder: laagjes! Colombia heeft fijne skipakken, maar decathlon ook.

3 jaar geleden

Wij zijn vorig jaar ook geweest en gaan dit jaar weer. Ik vond een skipak uit een stuk ook handig, komt er ook geen sneeuw in de kleding. Je kunt van te voren even checken of de jas (nog) goed waterdicht is, anders is er ook een spray om de jas weer goed waterdicht te maken. Vooral belangrijk boven en onder goed af te sluiten met dikke sokken en lekkere lange wanten. Het wordt vast hartstikke leuk!

3 jaar geleden

Bij de Lidl hebben ze vanaf maandag van alles voor de kleintjes 馃槉