Hoi ladies,
De welbekende Hemnes Ikea Commode (8 lades) is best gewild onder de aanwezigen onder ons 馃榿 Nu wil ik in het kader liever goed gekopieerd dan slecht verzonnen van die mooie organizers erin bestellen om de boel wat op te ruimen.. Nu zie ik dat een aantal van die Skubb bakken (ikea) gebruiken... Maar kan iemand mij toevallig vertellen / adviseren hoeveel sets er precies in passen?
Hoor het graag!
Bedankt alvast 馃挐
Ik lees mee, want ik heb geen idee hoe ik t moet inrichten. Wat zou er bijvoorbeeld in de bovenste bakjes moeten, want ze zijn wel diep. Ik heb die grijze stoffen bakjes van de Ikea erbij gekocht
Ik had 3 sets en vind het voldoende. Had wel nog 1 of misschien zelfs 3 sets bijgepast.
Moet zeggen dat ik het niet overal even fijn vind passen. Volgens mij moet je echt goed passen en meten om het perfect in de lades te hebben, maar dan vind ik de verhoudingen niet meer praktisch. Ik heb achterin sommige lades "open ruimte" opgevuld.
Ik heb 4 sets in de grote Hemnes en daarmee de bovenste 2 rijen helemaal gevuld. Voor de onderste lades nog 2 losse bakjes over.. dus als je hem helemaal gevuld wil hebben heb je er denk ik 5 nodig? Ik vul de onderste lades vooral aan met beddengoed en luierpakken.
Jullie zijn awesome! Super bedankt 馃榿馃憤 ik ga voor de zekerheid voor 6 dan kan ik nog wat afwisselen en anders het gene dat ik over heb in mijn eigen lades doen 馃榿