13 Reacties

één jaar geleden

Wrm ben je al over gegaan?

één jaar geleden

Reactie op Manonv94

Wrm ben je al over gegaan?
Ik ben zwanger van de tweede en we wilden niet te veel veranderingen tegelijkertijd voor hem, dus vandaar ruim voor de bevalling over.

één jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Ik ben zwanger van de tweede en we wilden niet te veel veranderingen tegeli ...
Gefeliciteerd! Al denk ik dat misschien hij nog te jong is en daarom zo gaat spoken?

één jaar geleden

Hoi! Geen idee, wij gaan komend weekend overschakelen :) We hebben wel een bedhekje aangeschaft, ik hoop dat ze daarmee zich veilig gaat voelen en niet uit bed komt. Succes alleszins

één jaar geleden

Reactie op Manonv94

Gefeliciteerd! Al denk ik dat misschien hij nog te jong is en daarom zo ga ...
Mijn dochter slaapt al van 1,5 in een tweepersoonsbed, gaat prima.

één jaar geleden

Reactie op Manonv94

Gefeliciteerd! Al denk ik dat misschien hij nog te jong is en daarom zo ga ...
Dankje! Hm hij loopt qua ontwikkeling gedrag eigenlijk wel voor (aldus de opvang o.a.) dus ik denk dat dat wel goed zit. Wat ik net bedacht, wellicht dat het te maken heeft met zn slaapbehoefte. Dat ie zn middagdutje niet meer nodig heeft? Maar dat is al zo snel😬 🥹 (en ik heb die wel nodig haha)

één jaar geleden

Misschien heeft hij nu meer behoefte aan nabijheid? Zie je het zitten om bij hem te blijven voor een tijdje? Evt nachtlampje introduceren als je dat nog niet gedaan hebt. Onze dochter was bang in het donker en met een nachtlampje is dat wel weg nu.

één jaar geleden

Slaaptrainer egeltje van de Hema doet het hier super! Ze blijft in bed tot het egeltje de ogen open heeft. Roept ons dan, en als we er zijn komt ze pas uit bed. Paar dagen heel consequent geoefend, plukken we mega vruchten van

één jaar geleden

Wij hebben het hier ook gehad. Eerste week ging super totdat ze eruit kon. We hebben het oude bedje laten staan voor deze situatie. Ze ging ook echt uitdagen en het ligt aandoen dus na 1x waarschuwen lag ze daar weer in. Na een paar dagen had ze wel door dat ze moest blijven liggen. In het oude bedje gaan vond ze niet leuk maar als ze daarin werd gezet was het wel huilen en boos zijn maar ze gaf het steeds na 10 minuten op en ging ze slapen. Voor ons de indicatie dat het gewoon uitdagen is geweest.

één jaar geleden

Reactie op Willy V

Wij hebben het hier ook gehad. Eerste week ging super totdat ze eruit kon. ...
Ja ik heb hier ook echt het idee dat het uitdagen is. Ik kan m'n kont nog niet keren en hij staat alweer op de overloop met zo'n uitdagende blik. Maar dat dan dus echt 15 keer, totdat echt boos word😬 mja liever word ik dus niet boos... Hij is verder ook niet in paniek ofzo en vraagt ook niet om papa/mama. Hebben een paar keer zonder slaapje geprobeerd, maar dan is ie om 15:30 echt op🙈 zelfs als we rustig aan doen. Wellicht dat "dreigen" (zo heftig is het natuurlijk niet) met het ledikant wel werkt. Thanks!

één jaar geleden

Klinkt als precies hetzelfde. Toen ik het doorhad wachtte ik gewoon op de overloop en hoorde ik de voetjes op het laminaat en de lichtknop aandoen. Wat een aapje 🙈 ik werd ook niet boos. Maar gewoon duidelijk uitleggen in een paar korte zinnen en dan na 1x waarschuwen in het kleine bedje. Ben benieuwd of het je ook lukt. Mijn dochter zegt nu elke avond zelf. “Ik kom niet uit bedje” 😜

één jaar geleden

Reactie op Willy V

Klinkt als precies hetzelfde. Toen ik het doorhad wachtte ik gewoon op de o ...
Jepp😅 Ik blijf dus in eerste instantie ook rustig. Heb ook geprobeerd om niks te zeggen. Maar het werkt dus pas als ik flink mn stem verhef, mja dat wil ik niet eigenlijk 😬 Bij 15x terug leggen was m'n grens echt bereikt😅

één jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Jepp😅 Ik blijf dus in eerste instantie ook rustig. Heb ook geprobeerd om ...
Ja snap ik, lastig hè als ze je zo uittesten. Hopelijk is hij eraan gewend voordat de baby komt.