17 Reacties
MOD
10 maanden geleden
Reactie op Nicky_35
Haha.. 😂 Maar deze werkt dus echt voor jouw kleintje? ☺️
Deze blijft in ieder geval de hele nacht rood/ogen dicht en hij heeft ook nog een apart nachtlampje als je zou willen.
Qua in z'n kamer blijven tot ie groen is/ogen open heeft is ie het nog aan het leren. Maar ik heb 'm ook wel heel optimistisch op 7;15 gezet terwijl ie meestal 6:15 wakker is en soms nog eerder😅
Gisteren en vandaag was ie volgens mij wel pas later eruit.
10 maanden geleden
wij hebben van zazu pam de pinguïn. blijft heel de nacht branden. half uur voor ze uit bed mag oranje en als ze uit bed mag word hij groen.
10 maanden geleden
Wij hebben ook de Numsy Lou! Heel content van. Dochter blijft netjes liggen tot het groen is.
Blijft heel de nacht op rood staan, half u voor opstaan oranje en dan wanneer jij wil groen. Het blijft wel maar een half uur groen en dan gaat hij in slaapstand (zwart).
Batterijduur is ook echt 👌🏻 sinds 18/01 in gebruik en nog niet moeten opladen. Ik verwacht dat we dat een van de dagen wel moeten doen.
10 maanden geleden
Wij hebben ook het schaap en je kan de instelling wijzigen zodat hij de hele nacht een rood licht heeft, hoor :-)
10 maanden geleden
Je moet kijken onder het symbooltje van het lampje. Daar kan je kiezen voor helderheid (symbool van een zonnetje) of automatische uitschakeling (symbool van een timer). Daar kan je kiezen tussen uitvallen na 5, 15, 30 of 60 minuten of kiezen voor CONT (=continu aanblijven). Hopelijk vind je de instelling terug, veel succes!
8 maanden geleden
Reactie op EF2022
Wij hebben de numsy lou van bol.com echter blijft ie niet aanstaande. Enkel ...
Bij ons doet die het ook niet als ik bv om 20.00u beslis dat haar wekker om 19:50u op rood moet springen. Die tijd is dan verstreken dus duurt het 24u voor hij het echt doet.
Dan zou je hem dus op 20.01u moeten zetten (als je hem om 20.00u instelt) dan doet die het normaal wel.
Hij blijft ook wel alleen aan staan als het slaaptijd is (dus rood). ‘S ochtends als hij weer groen wordt, blijft hij 30 min groen licht weergeven. Dan gaat hij in een soort slaapstand.
Als je dan op de knop bovenaan klikt dan gaat die weer even enkele seconden aan en gaat dan weer verder in slaapstand.